The charging of hybrid fuel cell vehicle for determining the fuel consumption correction according to SAE J2572
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46356088%3A_____%2F14%3A%230001528" target="_blank" >RIV/46356088:_____/14:#0001528 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Určení nabití sekundárních zdrojů energie ve vodíkovém hybridním pohonu pro stanovení korekce spotřeby paliva dle metodiky SAE J2572
Original language description
Metodika rozšiřuje doporučený postup SAE J2572 měřící spotřebu paliva u vodíkového hybridního pohonu, a to v bodě 7. 7. 4. Metoda korigující spotřebu paliva u hybridních vozidel. Tato metoda vyžaduje nejméně čtyři testy a pro každý musí být sekundární akumulační systém nastavený tak, aby výsledkem byla lineární závislost mezi spotřebou paliva a změnou energie v tomto systému. SAE J2572 ponechává postup na výrobci, a tak ho tato metodika rozpracovává bod po bodu.Výsledkem je bod, ve kterém přímka protínáosu y (spotřeba paliva při nulové změně energie na akumulačním zdroji), pomocí něhož se pak koreluje výsledná spotřeba paliva.
Czech name
Určení nabití sekundárních zdrojů energie ve vodíkovém hybridním pohonu pro stanovení korekce spotřeby paliva dle metodiky SAE J2572
Czech description
Metodika rozšiřuje doporučený postup SAE J2572 měřící spotřebu paliva u vodíkového hybridního pohonu, a to v bodě 7. 7. 4. Metoda korigující spotřebu paliva u hybridních vozidel. Tato metoda vyžaduje nejméně čtyři testy a pro každý musí být sekundární akumulační systém nastavený tak, aby výsledkem byla lineární závislost mezi spotřebou paliva a změnou energie v tomto systému. SAE J2572 ponechává postup na výrobci, a tak ho tato metodika rozpracovává bod po bodu.Výsledkem je bod, ve kterém přímka protínáosu y (spotřeba paliva při nulové změně energie na akumulačním zdroji), pomocí něhož se pak koreluje výsledná spotřeba paliva.
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
JE - Non-nuclear power engineering, energy consumption and utilization
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/FR-TI3%2F561" target="_blank" >FR-TI3/561: Research and Developement of Advanced Control Systems for Hydrogen Technologies</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
FR-TI3/561 /N01
Regulation ID
46356088
Technical parameters
Metodika je plánovaným výstupem projektu. ÚJV Řež, a.s., Hlavní 130, 250 68 Husinec - Řež, Ing. Ales Doucek, ales.doucek@ujv.cz, vlastník vodíkového autobusu (TriHyBus), pro který byla metodika určena
Economical parameters
Nové druhy pohonů stejně jako spalovací musí splňovat určité parametry. Proto vzniká soustava metodik a postupů pro jejich testování. Bez nich by vodíkový pohon nemohl být uveden na trh. Metodika je kompatibilní s americkou SAE J2572 a tedy otvírá exportní trhy pro budoucí výrobu vodíkových hybridních pohonů.
Certification body designation
TÜV NORD Czech, s. r. o., Pod Hájkem 406/1, CZ - 180 00 Praha 8
Date of certification
—
Method of use
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel