All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The charging of hybrid fuel cell vehicle for determining the fuel consumption correction according to SAE J2572

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46356088%3A_____%2F14%3A%230001528" target="_blank" >RIV/46356088:_____/14:#0001528 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Určení nabití sekundárních zdrojů energie ve vodíkovém hybridním pohonu pro stanovení korekce spotřeby paliva dle metodiky SAE J2572

  • Original language description

    Metodika rozšiřuje doporučený postup SAE J2572 měřící spotřebu paliva u vodíkového hybridního pohonu, a to v bodě 7. 7. 4. Metoda korigující spotřebu paliva u hybridních vozidel. Tato metoda vyžaduje nejméně čtyři testy a pro každý musí být sekundární akumulační systém nastavený tak, aby výsledkem byla lineární závislost mezi spotřebou paliva a změnou energie v tomto systému. SAE J2572 ponechává postup na výrobci, a tak ho tato metodika rozpracovává bod po bodu.Výsledkem je bod, ve kterém přímka protínáosu y (spotřeba paliva při nulové změně energie na akumulačním zdroji), pomocí něhož se pak koreluje výsledná spotřeba paliva.

  • Czech name

    Určení nabití sekundárních zdrojů energie ve vodíkovém hybridním pohonu pro stanovení korekce spotřeby paliva dle metodiky SAE J2572

  • Czech description

    Metodika rozšiřuje doporučený postup SAE J2572 měřící spotřebu paliva u vodíkového hybridního pohonu, a to v bodě 7. 7. 4. Metoda korigující spotřebu paliva u hybridních vozidel. Tato metoda vyžaduje nejméně čtyři testy a pro každý musí být sekundární akumulační systém nastavený tak, aby výsledkem byla lineární závislost mezi spotřebou paliva a změnou energie v tomto systému. SAE J2572 ponechává postup na výrobci, a tak ho tato metodika rozpracovává bod po bodu.Výsledkem je bod, ve kterém přímka protínáosu y (spotřeba paliva při nulové změně energie na akumulačním zdroji), pomocí něhož se pak koreluje výsledná spotřeba paliva.

Classification

  • Type

    N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body

  • CEP classification

    JE - Non-nuclear power engineering, energy consumption and utilization

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FR-TI3%2F561" target="_blank" >FR-TI3/561: Research and Developement of Advanced Control Systems for Hydrogen Technologies</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    FR-TI3/561 /N01

  • Regulation ID

    46356088

  • Technical parameters

    Metodika je plánovaným výstupem projektu. ÚJV Řež, a.s., Hlavní 130, 250 68 Husinec - Řež, Ing. Ales Doucek, ales.doucek@ujv.cz, vlastník vodíkového autobusu (TriHyBus), pro který byla metodika určena

  • Economical parameters

    Nové druhy pohonů stejně jako spalovací musí splňovat určité parametry. Proto vzniká soustava metodik a postupů pro jejich testování. Bez nich by vodíkový pohon nemohl být uveden na trh. Metodika je kompatibilní s americkou SAE J2572 a tedy otvírá exportní trhy pro budoucí výrobu vodíkových hybridních pohonů.

  • Certification body designation

    TÜV NORD Czech, s. r. o., Pod Hájkem 406/1, CZ - 180 00 Praha 8

  • Date of certification

  • Method of use

    A - Výsledek využívá pouze poskytovatel