All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The practice of distance education at a higher education institution

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F11%3A%230000087" target="_blank" >RIV/46358978:_____/11:#0000087 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Praxe distančního vzdělávání na vysoké škole

  • Original language description

    Distanční forma vzdělávání je již několik let realizována na Univerzitě J. A. Komenského Praha. Děje se tak v rámci navazujícího magisterského studijního programu, zatím pouze v jednom studijním předmětu. Zkušenosti s realizací distančního studia jsou tedy doposud omezené, výhodou však je, že předmět je realizován plně podle pedagogických zásad distančního vzdělávání a můžeme si tak ověřit možnosti jejich aplikace a přístup studentů. Pokusíme se shrnout zkušenosti na základe analýzy hodnocení studentů,které bylo ve dvou po sobě jdoucích letech realizováno. Cílem příspěvku je posoudit situaci s realizací standardního distančního vzdělávání v rámci vysokoškolského studijního programu, který studují převážně dospělí zaměstnaní jedinci, zjistit a analyzovat jejich subjektivní názory a vytipovat největší výhody a nevýhody této formy studia z pohledu samotných studujících.

  • Czech name

    Praxe distančního vzdělávání na vysoké škole

  • Czech description

    Distanční forma vzdělávání je již několik let realizována na Univerzitě J. A. Komenského Praha. Děje se tak v rámci navazujícího magisterského studijního programu, zatím pouze v jednom studijním předmětu. Zkušenosti s realizací distančního studia jsou tedy doposud omezené, výhodou však je, že předmět je realizován plně podle pedagogických zásad distančního vzdělávání a můžeme si tak ověřit možnosti jejich aplikace a přístup studentů. Pokusíme se shrnout zkušenosti na základe analýzy hodnocení studentů,které bylo ve dvou po sobě jdoucích letech realizováno. Cílem příspěvku je posoudit situaci s realizací standardního distančního vzdělávání v rámci vysokoškolského studijního programu, který studují převážně dospělí zaměstnaní jedinci, zjistit a analyzovat jejich subjektivní názory a vytipovat největší výhody a nevýhody této formy studia z pohledu samotných studujících.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Andragogická revue

  • ISSN

    1804-1698

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    3

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    5-17

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database