All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Special Pedagogical Practice in Tertiary Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F14%3A%230000182" target="_blank" >RIV/46358978:_____/14:#0000182 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu

  • Original language description

    Publikace Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu reaguje na vzrůstající význam odborné praxe v profesní přípravě pracovníků v pomáhajících profesích. V rámci projektu zaměřeného na podporu praxí studentů oboru speciální pedagogika realizovali autoři kvalitativně konstruované šetření, ve kterém prostřednictvím ohniskových skupin zjišťovali názory pracovníků šesti speciálněpedagogických institucí na vybrané aspekty studentských praxí i potencionální oblasti rozvoje těchto praxí. V první částipublikace jsou prezentovány poznatky z tohoto šetření, které prokázalo, že praxe studentů mají své jasné přínosy (a to nejen pro studenty, ale i pro provázející pedagogy a pro žáky, se kterými praktikující studenti pracují), ale zároveň i své slabé stránky a nedostatky, se kterými je potřeba do budoucna dále pracovat. Druhá část publikace obsahuje metodický text, který vychází z poznatků z výzkumného šetření a který by měl být studentům vodítkem na jejich nové cestě k praxi.

  • Czech name

    Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu

  • Czech description

    Publikace Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu reaguje na vzrůstající význam odborné praxe v profesní přípravě pracovníků v pomáhajících profesích. V rámci projektu zaměřeného na podporu praxí studentů oboru speciální pedagogika realizovali autoři kvalitativně konstruované šetření, ve kterém prostřednictvím ohniskových skupin zjišťovali názory pracovníků šesti speciálněpedagogických institucí na vybrané aspekty studentských praxí i potencionální oblasti rozvoje těchto praxí. V první částipublikace jsou prezentovány poznatky z tohoto šetření, které prokázalo, že praxe studentů mají své jasné přínosy (a to nejen pro studenty, ale i pro provázející pedagogy a pro žáky, se kterými praktikující studenti pracují), ale zároveň i své slabé stránky a nedostatky, se kterými je potřeba do budoucna dále pracovat. Druhá část publikace obsahuje metodický text, který vychází z poznatků z výzkumného šetření a který by měl být studentům vodítkem na jejich nové cestě k praxi.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7452-100-3

  • Number of pages

    74

  • Publisher name

    UNIVERZITA JANA AMOSE KOMENSKÉHO PRAHA

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book