All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Functional education or socialization - models of functional education and issues surrounding them

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F16%3A00000003" target="_blank" >RIV/46358978:_____/16:00000003 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Funkcionální výchova nebo socializace - modely funkcionální výchovy a jejich problematika

  • Original language description

    Výchova je obvykla chápána jako cílevědomá a záměrná činnost, která je odkázaná na vychovatele. Existují ovšem i širší pojetí výchovy (lépe řečeno edukace, tedy výchovy a vzdělávání), zahrnující i neúmyslné působení jednotlivců, skupin a okolí na osobnost vychovávaného. Zde nastává pro pedagogiku a andragogiku jeden závažný problém. Přestává existovat jasná hranice mezi výchovou a socializací. Tím se stírá i rozlišení pedagogiky a andragogiky od sociologie, sociální psychologie, psychologie, kulturní a sociální antropologie a dalších sociálních a humanitních věd. Tento příspěvek má představit některá vymezení a modely funkcionální výchovy a s nimi spojené problémy.

  • Czech name

    Funkcionální výchova nebo socializace - modely funkcionální výchovy a jejich problematika

  • Czech description

    Výchova je obvykla chápána jako cílevědomá a záměrná činnost, která je odkázaná na vychovatele. Existují ovšem i širší pojetí výchovy (lépe řečeno edukace, tedy výchovy a vzdělávání), zahrnující i neúmyslné působení jednotlivců, skupin a okolí na osobnost vychovávaného. Zde nastává pro pedagogiku a andragogiku jeden závažný problém. Přestává existovat jasná hranice mezi výchovou a socializací. Tím se stírá i rozlišení pedagogiky a andragogiky od sociologie, sociální psychologie, psychologie, kulturní a sociální antropologie a dalších sociálních a humanitních věd. Tento příspěvek má představit některá vymezení a modely funkcionální výchovy a s nimi spojené problémy.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Andragogická revue

  • ISSN

    1804-1698

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    roč. VIII,

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    5-16

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database