Lectors´ Position and Problems of Their Education in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F20%3A00000069" target="_blank" >RIV/46358978:_____/20:00000069 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pozice lektora a problematika jeho vzdělávání v České republice
Original language description
Příspěvek se zabývá teoretickým vymezením andragogické role lektora. V příspěvku se čtenář blíže seznámí se základním vymezením pojmu lektor. Kromě definice pojmu lektor se čtenář seznámí s možnými styly, kteří lektoři aplikují během vzdělávacího procesu. Dále je zde uvedena typologie lektorské profese tak jak uvádějí erudovaní autoři. Příspěvek dále zahrnuje seznámení se základní pozicí lektora v České republice. V neposlední řadě příspěvek zahrnuje problematiku týkající se lektorského vzdělávání. Příspěvek je sestaven z odborných zdrojů a autorových osobních zkušeností, jelikož autor příspěvku ve svém pracovním životě přichází do každodenního osobního kontaktu s jedinci lektorské profese.
Czech name
Pozice lektora a problematika jeho vzdělávání v České republice
Czech description
Příspěvek se zabývá teoretickým vymezením andragogické role lektora. V příspěvku se čtenář blíže seznámí se základním vymezením pojmu lektor. Kromě definice pojmu lektor se čtenář seznámí s možnými styly, kteří lektoři aplikují během vzdělávacího procesu. Dále je zde uvedena typologie lektorské profese tak jak uvádějí erudovaní autoři. Příspěvek dále zahrnuje seznámení se základní pozicí lektora v České republice. V neposlední řadě příspěvek zahrnuje problematiku týkající se lektorského vzdělávání. Příspěvek je sestaven z odborných zdrojů a autorových osobních zkušeností, jelikož autor příspěvku ve svém pracovním životě přichází do každodenního osobního kontaktu s jedinci lektorské profese.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Andragogické štúdie 2020
ISBN
9788055717302
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
165-171
Publisher name
Belianum. Vydavatel´stvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta
Place of publication
Banska Bystrica
Event location
Banska Bystrica
Event date
Jan 1, 2020
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—