Universal machine for fixing the fuel tubes with 100% control system destruction NOK tubes
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46709002%3A_____%2F16%3AN0000034" target="_blank" >RIV/46709002:_____/16:N0000034 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Univerzální zařízení pro uchycení palivových trubek se 100% systémem kontroly destrukce NOK trubek
Original language description
Stávající zařízení LT Volvo a LT Ford je určeno ke kontrole těsnosti palivových trubek. Pracovní část, komora pro testování těsnosti trubek byla vybavena systémem automatické kontroly přestřižení vadných trubek. Systém kontroly sestává z laserového senzoru, který je umístěn na vysokozdvižném pneumatickém válci a pohybuje tak s laserovým senzorem horizontálně. Laserový senzor je umístěn ve spodní části komory. Na každé univerzální desce je pak umístěna odrazná deska resp. lišta přímo v oblasti lišty upínacích modulů. Tato detekční lišta je připevněna k levému pojezdu montážních hnízd. Tím se snímané oblasti automaticky mění pro různé trubky s posunem levé lišty s hnízdy. Z důvodu obecného tvaru testované trubky a variabilního nastavení jednotlivých hnízd byl implementován svírací mechanismus trubek v oblasti přejezdu kontrolovaných trubek.
Czech name
Univerzální zařízení pro uchycení palivových trubek se 100% systémem kontroly destrukce NOK trubek
Czech description
Stávající zařízení LT Volvo a LT Ford je určeno ke kontrole těsnosti palivových trubek. Pracovní část, komora pro testování těsnosti trubek byla vybavena systémem automatické kontroly přestřižení vadných trubek. Systém kontroly sestává z laserového senzoru, který je umístěn na vysokozdvižném pneumatickém válci a pohybuje tak s laserovým senzorem horizontálně. Laserový senzor je umístěn ve spodní části komory. Na každé univerzální desce je pak umístěna odrazná deska resp. lišta přímo v oblasti lišty upínacích modulů. Tato detekční lišta je připevněna k levému pojezdu montážních hnízd. Tím se snímané oblasti automaticky mění pro různé trubky s posunem levé lišty s hnízdy. Z důvodu obecného tvaru testované trubky a variabilního nastavení jednotlivých hnízd byl implementován svírací mechanismus trubek v oblasti přejezdu kontrolovaných trubek.
Classification
Type
G<sub>prot</sub> - Prototype
CEP classification
JQ - Machinery and tools
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/LO1213" target="_blank" >LO1213: Excellent Engineering Research</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2016
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Internal product ID
669041
Numerical identification
663340, 669041
Technical parameters
Na zařízení se provádí automatická kontrola znehodnocení (přestřižení) nevyhovujících trubek. Systém pracuje s pracovním přetlakem 0,6 MPa.Prototyp byl vyroben pro TI Group Automotive Systems, s.r.o.; Nepřevázka 147, 293 01 Mladá Boleslav 1; IČ 47545674, číslo smlouvy 663340, 669041. Odpovědná osoba Radim Dufek, +420 326 717 793.
Economical parameters
100% kontrola znehodnocení nevyhovujících trubek, snížení zmetkovitosti o 99,5 %.
Application category by cost
—
Owner IČO
47545674
Owner name
TI Group Automotive Systems, s.r.o.
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)
Licence fee requirement
—
Web page
—