Influence of the crankshaft position on the moments of inertia for aggregate
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F08%3A%230000163" target="_blank" >RIV/46747885:24210/08:#0000163 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Influence of the crankshaft position on the moments of inertia for aggregate
Original language description
The paper deals with determination of inertia ellipsoid of engine (aggregate). The main part of the paper describes influence of the crankshaft position on the moments of inertia for engine (aggregate).
Czech name
Účinek pootočení klikového hřídele na elipsoid setrvačnosti agregátu
Czech description
Příspěvek se zabývá určením elipsoidu setrvačnosti motoru (agregátu). Hlavní část příspěvku popisuje vliv pootočení klikového hřídele na celkový moment setrvačnosti motoru (agregátu).
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
JT - Propulsion, engines and fuels
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Josef Božek Research Center of Engine and Automotive Technology II</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Advances In Automotive Engineering
ISBN
978-80-7399-497-6
Number of pages of the result
6
Pages from-to
—
Number of pages of the book
150
Publisher name
Tribun EU
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—