All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Operation of ŠA 1,2 HTP engine on CNG, fuel system Sequent Fastness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F08%3A%230000173" target="_blank" >RIV/46747885:24210/08:#0000173 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Provoz motoru ŠA 1,2 HTP na CNG, palivový systém Sequent Fastness

  • Original language description

    V laboratoři Katedry vozidel a motorů na TUL byl testován provoz motoru ŠA 1,2 HTP na plynné palivo CNG. Pro tento účel byl vybrán palivový systém Sequent Fastness od firmy BRC, jehož dealeři jej nabízejí v České republice. Na přestavěném motoru byly měřeny výkonové a emisní parametry. Cílem měření bylo ověření funkčního motoru a získání dat pro porovnání paliva CNG s benzínem. Palivový systém měl podporu speciálního diagnostického softwaru. Bylo možno jej použít pro diagnostiku, kalibraci a optimalizaci parametrů v ECU pro CNG. Příspěvek hlavně obsahuje popis problémů, které vznikly během zprovozňování motoru na palivo CNG a které by se mohly vyskytnout i během sériového provozu. Příspěvek dále ukazuje strategii funkce ECU pro CNG a její spolupráci spůvodní benzinovou jednotkou.

  • Czech name

    Provoz motoru ŠA 1,2 HTP na CNG, palivový systém Sequent Fastness

  • Czech description

    V laboratoři Katedry vozidel a motorů na TUL byl testován provoz motoru ŠA 1,2 HTP na plynné palivo CNG. Pro tento účel byl vybrán palivový systém Sequent Fastness od firmy BRC, jehož dealeři jej nabízejí v České republice. Na přestavěném motoru byly měřeny výkonové a emisní parametry. Cílem měření bylo ověření funkčního motoru a získání dat pro porovnání paliva CNG s benzínem. Palivový systém měl podporu speciálního diagnostického softwaru. Bylo možno jej použít pro diagnostiku, kalibraci a optimalizaci parametrů v ECU pro CNG. Příspěvek hlavně obsahuje popis problémů, které vznikly během zprovozňování motoru na palivo CNG a které by se mohly vyskytnout i během sériového provozu. Příspěvek dále ukazuje strategii funkce ECU pro CNG a její spolupráci spůvodní benzinovou jednotkou.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JT - Propulsion, engines and fuels

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z 34. Mezinárodní vědecké konference kateder dopravních, manipulačních, stavebních a zemědělských strojů 2008

  • ISBN

    978-80-248-1820-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • Publisher name

  • Place of publication

    Kravaře, Ostrava

  • Event location

    Kravaře, Ostrava

  • Event date

    Jan 1, 2008

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article