Experimental Determination of Position and Size of the Inertia Ellipsoid for Powertrains
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F09%3A%230001407" target="_blank" >RIV/46747885:24210/09:#0001407 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Experimentální určení polohy a rozměrů elipsoidu setrvačnosti hnacího agregátu
Original language description
Doktorská disertační práce shrnuje poznatky a výsledky studia zaměřeného na stanovení elipsoidu setrvačnosti. Přispívá tak k dosavadním znalostem o možnostech experimentálního určení elipsoidu setrvačnosti obecného tělesa (součásti). Práce se zabývá využitím metod pro experimentální určení matice setrvačnosti a shrnuje základní možnosti těchto metod. V práci je popsán navržený výpočtový algoritmus, s jehož pomocí lze určit elipsoid setrvačnosti. V experimentální části práce jsou ukázány výsledky měřenípro spalovací motory (agregáty). Z navržené metody jsou shromážděny výsledky měření a nové poznatky ohledně vlivu natočení klikového hřídele a polohy příslušenství motoru. Dále jsou zformulovány závěry pro rozvoj oboru.
Czech name
Experimentální určení polohy a rozměrů elipsoidu setrvačnosti hnacího agregátu
Czech description
Doktorská disertační práce shrnuje poznatky a výsledky studia zaměřeného na stanovení elipsoidu setrvačnosti. Přispívá tak k dosavadním znalostem o možnostech experimentálního určení elipsoidu setrvačnosti obecného tělesa (součásti). Práce se zabývá využitím metod pro experimentální určení matice setrvačnosti a shrnuje základní možnosti těchto metod. V práci je popsán navržený výpočtový algoritmus, s jehož pomocí lze určit elipsoid setrvačnosti. V experimentální části práce jsou ukázány výsledky měřenípro spalovací motory (agregáty). Z navržené metody jsou shromážděny výsledky měření a nové poznatky ohledně vlivu natočení klikového hřídele a polohy příslušenství motoru. Dále jsou zformulovány závěry pro rozvoj oboru.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JT - Propulsion, engines and fuels
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Josef Božek Research Center of Engine and Automotive Technology II</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů