OPTIMIZATION design CURRENTLY MANUFACTURED car seat
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F12%3A%230002899" target="_blank" >RIV/46747885:24210/12:#0002899 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Optimalizace konstrukce sedáku v současnosti vyráběné automobilové sedačky
Original language description
V současné době je největší trend výrobců automobilových sedaček najít řešení k zlepšení stávajících parametrů bezpečnosti a kvality sezení při snížení ceny, hmotnosti, výšky, energetické a ekologické náročnosti. Jednou z možností jak toho dosáhnout je konstrukční úprava autosedačky a částečné či úplné nahrazení výplně komfortní vrstvy z polyuretanové pěny alternativním nepolyuretanovým materiálem. Při úpravě konstrukce automobilové sedačky je důležité analyzovat a následně eliminovat vstupní nežádoucívibrace, které se šíří konstrukcí sedáku. Experimentální měření na reálných autosedačkách vedou k zmapování oblastí nejvyšších hodnot vibrací transformující se danou geometrií konstrukce sedačky. To lze následně využít pro optimalizace a konstrukční inovace v současnosti vyráběných automobilových sedaček.
Czech name
Optimalizace konstrukce sedáku v současnosti vyráběné automobilové sedačky
Czech description
V současné době je největší trend výrobců automobilových sedaček najít řešení k zlepšení stávajících parametrů bezpečnosti a kvality sezení při snížení ceny, hmotnosti, výšky, energetické a ekologické náročnosti. Jednou z možností jak toho dosáhnout je konstrukční úprava autosedačky a částečné či úplné nahrazení výplně komfortní vrstvy z polyuretanové pěny alternativním nepolyuretanovým materiálem. Při úpravě konstrukce automobilové sedačky je důležité analyzovat a následně eliminovat vstupní nežádoucívibrace, které se šíří konstrukcí sedáku. Experimentální měření na reálných autosedačkách vedou k zmapování oblastí nejvyšších hodnot vibrací transformující se danou geometrií konstrukce sedačky. To lze následně využít pro optimalizace a konstrukční inovace v současnosti vyráběných automobilových sedaček.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JQ - Machinery and tools
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Národní konference - spolupráce v konstrukčním procesu
ISBN
978-80-248-2750-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
66-71
Publisher name
Vysoká škola báňská - TU Ostrava
Place of publication
Ostrava
Event location
Rožnov pod Radhoštěm
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—