All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The study and research of recycled fiber structures under compressive loads

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F12%3A%230002902" target="_blank" >RIV/46747885:24210/12:#0002902 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Studie a výzkum recyklovaných vlákenných struktur pod tlakovým zatížením

  • Original language description

    Studie a výzkumy recyklovaných vlákenných struktur pod tlakovým zatížením jsou v současné době významným měřítkem v hledání alternativních struktur pro porovnání mechanických vlastností se stávajícími materiály. Velkou snahou je v automobilovém průmyslunahradit stávající nerecyklované či nerecyklovatelné materiály za nové nízkoenergetické či recyklované materiály s ohledem na zachování stávajících parametrů bezpečnosti cestujícího, kvality a komfortu sezení, hmotnosti, geometické náročnosti, energetické a ekologické úspory a ceny. Recyklované a dále recyklovatelné vlákenné struktury se stávají alternativním řešením současných dominantních materiálů, a to zejména z polyuretanové pěny. Prostřednictvím kompozitních vlákenných materiálů je možné optimalizovat váhu, geometrickou výšku, energetickou náročnost, ale i pohlcovat zvukovou či kinetickou energii a tím přispět k zvýšení bezpečnosti. Alternativní materiály z vlákenných struktur mohou mít také odpovídající hustotu a vhodné chemické

  • Czech name

    Studie a výzkum recyklovaných vlákenných struktur pod tlakovým zatížením

  • Czech description

    Studie a výzkumy recyklovaných vlákenných struktur pod tlakovým zatížením jsou v současné době významným měřítkem v hledání alternativních struktur pro porovnání mechanických vlastností se stávajícími materiály. Velkou snahou je v automobilovém průmyslunahradit stávající nerecyklované či nerecyklovatelné materiály za nové nízkoenergetické či recyklované materiály s ohledem na zachování stávajících parametrů bezpečnosti cestujícího, kvality a komfortu sezení, hmotnosti, geometické náročnosti, energetické a ekologické úspory a ceny. Recyklované a dále recyklovatelné vlákenné struktury se stávají alternativním řešením současných dominantních materiálů, a to zejména z polyuretanové pěny. Prostřednictvím kompozitních vlákenných materiálů je možné optimalizovat váhu, geometrickou výšku, energetickou náročnost, ale i pohlcovat zvukovou či kinetickou energii a tím přispět k zvýšení bezpečnosti. Alternativní materiály z vlákenných struktur mohou mít také odpovídající hustotu a vhodné chemické

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JQ - Machinery and tools

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Konstruování - Green Enginering

  • ISBN

    978-80-7372-937-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    136-144

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article