The study and research of recycled fiber structures under compressive loads
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F12%3A%230002902" target="_blank" >RIV/46747885:24210/12:#0002902 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Studie a výzkum recyklovaných vlákenných struktur pod tlakovým zatížením
Original language description
Studie a výzkumy recyklovaných vlákenných struktur pod tlakovým zatížením jsou v současné době významným měřítkem v hledání alternativních struktur pro porovnání mechanických vlastností se stávajícími materiály. Velkou snahou je v automobilovém průmyslunahradit stávající nerecyklované či nerecyklovatelné materiály za nové nízkoenergetické či recyklované materiály s ohledem na zachování stávajících parametrů bezpečnosti cestujícího, kvality a komfortu sezení, hmotnosti, geometické náročnosti, energetické a ekologické úspory a ceny. Recyklované a dále recyklovatelné vlákenné struktury se stávají alternativním řešením současných dominantních materiálů, a to zejména z polyuretanové pěny. Prostřednictvím kompozitních vlákenných materiálů je možné optimalizovat váhu, geometrickou výšku, energetickou náročnost, ale i pohlcovat zvukovou či kinetickou energii a tím přispět k zvýšení bezpečnosti. Alternativní materiály z vlákenných struktur mohou mít také odpovídající hustotu a vhodné chemické
Czech name
Studie a výzkum recyklovaných vlákenných struktur pod tlakovým zatížením
Czech description
Studie a výzkumy recyklovaných vlákenných struktur pod tlakovým zatížením jsou v současné době významným měřítkem v hledání alternativních struktur pro porovnání mechanických vlastností se stávajícími materiály. Velkou snahou je v automobilovém průmyslunahradit stávající nerecyklované či nerecyklovatelné materiály za nové nízkoenergetické či recyklované materiály s ohledem na zachování stávajících parametrů bezpečnosti cestujícího, kvality a komfortu sezení, hmotnosti, geometické náročnosti, energetické a ekologické úspory a ceny. Recyklované a dále recyklovatelné vlákenné struktury se stávají alternativním řešením současných dominantních materiálů, a to zejména z polyuretanové pěny. Prostřednictvím kompozitních vlákenných materiálů je možné optimalizovat váhu, geometrickou výšku, energetickou náročnost, ale i pohlcovat zvukovou či kinetickou energii a tím přispět k zvýšení bezpečnosti. Alternativní materiály z vlákenných struktur mohou mít také odpovídající hustotu a vhodné chemické
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JQ - Machinery and tools
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Konstruování - Green Enginering
ISBN
978-80-7372-937-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
136-144
Publisher name
Technická univerzita v Liberci
Place of publication
Liberec
Event location
Liberec
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—