Dual Motor Drive System Powertrain
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F21%3A00009035" target="_blank" >RIV/46747885:24210/21:00009035 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://old.kvm.tul.cz/funkcni_vzorky/" target="_blank" >http://old.kvm.tul.cz/funkcni_vzorky/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hnací ústrojí Dual Motor Drive System
Original language description
Funkční vzorek hnacího ústrojí Dual Motor Drive System je hnací ústrojí pro elektrická vozidla, které se skládá ze dvou elektromotorů připojených k jednostupňové převodovce s mechanickým diferenciálem. Nosným prvkem hnacího ústrojí je převodovka pro elektrická vozidla, která umožňuje na vstupu připojení dvou elektromotorů. Jedná se o jednostupňovou redukční převodovku s mechanickým diferenciálem s převodovým poměrem 5,857. Na jeden vstup převodovky je připojen synchronní elektromotor s permanentními magnety Zero Motorcycles ZF 75-7. Na druhý vstup převodovky je připojen asynchronní elektromotor HPEVS AC-20. Hnací ústrojí díky svému uspořádání se dvěma typy elektromotorů umožňuje další výzkum v oblasti pokročilých uspořádání elektrických hnacích ústrojí, které se soustředí na zlepšení dosahovaných parametrů hnacího ústrojí elektrických vozidel.
Czech name
Hnací ústrojí Dual Motor Drive System
Czech description
Funkční vzorek hnacího ústrojí Dual Motor Drive System je hnací ústrojí pro elektrická vozidla, které se skládá ze dvou elektromotorů připojených k jednostupňové převodovce s mechanickým diferenciálem. Nosným prvkem hnacího ústrojí je převodovka pro elektrická vozidla, která umožňuje na vstupu připojení dvou elektromotorů. Jedná se o jednostupňovou redukční převodovku s mechanickým diferenciálem s převodovým poměrem 5,857. Na jeden vstup převodovky je připojen synchronní elektromotor s permanentními magnety Zero Motorcycles ZF 75-7. Na druhý vstup převodovky je připojen asynchronní elektromotor HPEVS AC-20. Hnací ústrojí díky svému uspořádání se dvěma typy elektromotorů umožňuje další výzkum v oblasti pokročilých uspořádání elektrických hnacích ústrojí, které se soustředí na zlepšení dosahovaných parametrů hnacího ústrojí elektrických vozidel.
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
—
OECD FORD branch
20301 - Mechanical engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
KVM_2021_Dual
Numerical identification
KVM_2021_Dual Motor Drive System Powertrain
Technical parameters
Maximální výkon synchronního motoru s permanentními magnety: 48 kW Maximální točivý moment synchronního motoru s permanentními magnety: 120 Nm Maximální výkon asynchronního motoru: 16 kW Maximální točivý moment asynchronního motoru: 110 Nm Převodový poměr převodovky: 5,857.
Economical parameters
Optimalizace hnacího ústrojí elektrických vozidel pro snížení nákladů na provoz elektrických vozidel a spotřeby elektrické energie..
Application category by cost
—
Owner IČO
—
Owner name
Technická univerzita v Liberci
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
V - Výsledek je využíván vlastníkem
Licence fee requirement
Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek
Web page
http://old.kvm.tul.cz/funkcni_vzorky/