All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Numerical Simulation of Crosswind Effect on Ahmed Body

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F22%3A00010033" target="_blank" >RIV/46747885:24210/22:00010033 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://etul.publi.cz/book/2076-48-mezinarodni-konference-kateder-dopravnich-manipulacnich-stavebnich-a-zemedelskych-stroju" target="_blank" >https://etul.publi.cz/book/2076-48-mezinarodni-konference-kateder-dopravnich-manipulacnich-stavebnich-a-zemedelskych-stroju</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Numerická simulace vlivu bočního větru působícího na zjednodušený model vozidla

  • Original language description

    Stabilita vozidel při působení bočního větru má zásadní význam pro bezpečnost silničního provozu. V práci je zkoumán vliv úhlu náběhu na velikost výsledných aerodynamických sil působících na zjednodušený model automobilu, tzv. Ahmedovo těleso. Hodnoty jednotlivých aerodynamických parametrů jsou určovány numericky pomocí programu Ansys Fluent. Rychlost větru je 40 m/s a velkost úhlu nabíhajícího proudu se pohybuje mezi 0-90° s rozestupy po pěti stupních.

  • Czech name

    Numerická simulace vlivu bočního větru působícího na zjednodušený model vozidla

  • Czech description

    Stabilita vozidel při působení bočního větru má zásadní význam pro bezpečnost silničního provozu. V práci je zkoumán vliv úhlu náběhu na velikost výsledných aerodynamických sil působících na zjednodušený model automobilu, tzv. Ahmedovo těleso. Hodnoty jednotlivých aerodynamických parametrů jsou určovány numericky pomocí programu Ansys Fluent. Rychlost větru je 40 m/s a velkost úhlu nabíhajícího proudu se pohybuje mezi 0-90° s rozestupy po pěti stupních.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20301 - Mechanical engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů