All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

EVALUATING ELECTRICITY CONSUMPTION OF SPECIALISED BATTERY ELECTRIC VEHICLES USING SIMULATION MODEL

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F23%3A00011202" target="_blank" >RIV/46747885:24210/23:00011202 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://sciendo.com/article/10.15240/tul-004-2023-1-003" target="_blank" >https://sciendo.com/article/10.15240/tul-004-2023-1-003</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    angličtina

  • Original language name

    EVALUATING ELECTRICITY CONSUMPTION OF SPECIALISED BATTERY ELECTRIC VEHICLES USING SIMULATION MODEL

  • Original language description

    Bateriová elektrická vozidla (BEV) jsou v současné době všeobecně považována za jednu z dostupných možností boje proti rostoucím emisím skleníkových plynů. Jejich rozšíření je však stále výrazně menší než v případě vozidel s konvenčním spalovacím motorem. Z důležitých faktorů, které brání jejich širšímu rozšíření, je jejich stále relativně krátký dojezd a dlouhá doba nabíjení. Z tohoto důvodu je při vývoji BEV stále důležitější používat co nejpřesnější simulační modely, které umožňují analyzovat dopad změn provedených na jednotlivých komponentech hnacího ústrojí na spotřebu elektrické energie vozidla. Za tímto účelem se autorova disertační práce zabývá vývojem simulačního modelu pro odhad spotřeby elektrické energie hnacího ústrojí BEV a popisuje způsob definování činnostních parametrů jednotlivých komponent hnacího ústrojí. Výsledky ze simulačního modelu pak byly porovnány s měřeními provedenými ve specializované zkušebně. V závislosti na jízdních cyklech byla naměřena maximální odchylka přibližně 8 %.

  • Czech name

  • Czech description

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20301 - Mechanical engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů