Have Students with Handicap Equal Chances Down to Technical Components And New Technologies?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F15%3A%230003544" target="_blank" >RIV/46747885:24220/15:#0003544 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Stačí technické prvky a nové technologie, aby byly nastavené rovné šance na vzdělávání pro studenty s SVP
Original language description
Několik let hledáme způsob jak vhodně poskytovat elektronické vzdělávací materiály studentům s handicapem. V rámci dvou projektů spolufinancovaných Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky jsme postavili e-learningový portál integrovaný do všech rozhodujících informačních systémů a technologii automatického pořizování záznamů přednášek, pod souhrnným názvem ALS - Advanced Learning Space, kde neustále vyvíjíme nové funkce odvozené ze zkušeností získávaných v provozu. Stále naléhavěji musíme řešit psychologické aspekty spojené s multimediálním záznamem přednášek a problémy s udržitelností provozu systémů elektronicky podporujících vzdělávání.
Czech name
Stačí technické prvky a nové technologie, aby byly nastavené rovné šance na vzdělávání pro studenty s SVP
Czech description
Několik let hledáme způsob jak vhodně poskytovat elektronické vzdělávací materiály studentům s handicapem. V rámci dvou projektů spolufinancovaných Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky jsme postavili e-learningový portál integrovaný do všech rozhodujících informačních systémů a technologii automatického pořizování záznamů přednášek, pod souhrnným názvem ALS - Advanced Learning Space, kde neustále vyvíjíme nové funkce odvozené ze zkušeností získávaných v provozu. Stále naléhavěji musíme řešit psychologické aspekty spojené s multimediálním záznamem přednášek a problémy s udržitelností provozu systémů elektronicky podporujících vzdělávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z X. ročníku z konference ?vysokoškolské studium bez bariér"
ISBN
978-80-7494-228-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
59-69
Publisher name
Vysokoškolský podnik, spol. s.r.o.
Place of publication
Liberec
Event location
Liberec
Event date
Jan 1, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—