All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Traction closure sloving of trolley-bus traffic at key bridge reconstruction

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F16%3A00005279" target="_blank" >RIV/46747885:24220/16:00005279 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/46747885:24620/16:00005279

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Řešení trakční výluky trolejbusového provozu při rekonstrukci klíčového mostu

  • Original language description

    Most Dr. E. Beneše je v dezolátním stavu a v nejbližší době je naplánována jeho rekonstrukce. Kromě 13-ti tisíc automobilů po něm denně projede několik desítek trolejbusů. Ve hře je několik variant jak udržet dopravní obslužnost bez náhrady trolejbusů autobusy. V rámci projektu Přesné vymezení a optimalizace energetických toků v trolejbusové dopravě, který je řešen ve spolupráci Dopravního podniku města Ústí nad Labem s Technickou univerzitou v Liberci je řešena absence trolejového vedení na objízdné trase pomocí mobilního uložiště elektrické energie, které si trolejbus veze sebou ve formě trakční baterie a umožňuje tak jízdu trolejbusu bez trolejového vedení. V praxi jsou tyto trolejbusy označovány jako parciální.

  • Czech name

    Řešení trakční výluky trolejbusového provozu při rekonstrukci klíčového mostu

  • Czech description

    Most Dr. E. Beneše je v dezolátním stavu a v nejbližší době je naplánována jeho rekonstrukce. Kromě 13-ti tisíc automobilů po něm denně projede několik desítek trolejbusů. Ve hře je několik variant jak udržet dopravní obslužnost bez náhrady trolejbusů autobusy. V rámci projektu Přesné vymezení a optimalizace energetických toků v trolejbusové dopravě, který je řešen ve spolupráci Dopravního podniku města Ústí nad Labem s Technickou univerzitou v Liberci je řešena absence trolejového vedení na objízdné trase pomocí mobilního uložiště elektrické energie, které si trolejbus veze sebou ve formě trakční baterie a umožňuje tak jízdu trolejbusu bez trolejového vedení. V praxi jsou tyto trolejbusy označovány jako parciální.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20201 - Electrical and electronic engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TA04030145" target="_blank" >TA04030145: Specification and Optimization Energy Flow in Trolleybus Transport with Respect to Lower Electric Energy Consumption, Length of Power-supply Trolley Wire Units and to Requirements of Integrated Public Transport System</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů