Traction closure sloving of trolley-bus traffic at key bridge reconstruction
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F16%3A00005279" target="_blank" >RIV/46747885:24220/16:00005279 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/46747885:24620/16:00005279
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Řešení trakční výluky trolejbusového provozu při rekonstrukci klíčového mostu
Original language description
Most Dr. E. Beneše je v dezolátním stavu a v nejbližší době je naplánována jeho rekonstrukce. Kromě 13-ti tisíc automobilů po něm denně projede několik desítek trolejbusů. Ve hře je několik variant jak udržet dopravní obslužnost bez náhrady trolejbusů autobusy. V rámci projektu Přesné vymezení a optimalizace energetických toků v trolejbusové dopravě, který je řešen ve spolupráci Dopravního podniku města Ústí nad Labem s Technickou univerzitou v Liberci je řešena absence trolejového vedení na objízdné trase pomocí mobilního uložiště elektrické energie, které si trolejbus veze sebou ve formě trakční baterie a umožňuje tak jízdu trolejbusu bez trolejového vedení. V praxi jsou tyto trolejbusy označovány jako parciální.
Czech name
Řešení trakční výluky trolejbusového provozu při rekonstrukci klíčového mostu
Czech description
Most Dr. E. Beneše je v dezolátním stavu a v nejbližší době je naplánována jeho rekonstrukce. Kromě 13-ti tisíc automobilů po něm denně projede několik desítek trolejbusů. Ve hře je několik variant jak udržet dopravní obslužnost bez náhrady trolejbusů autobusy. V rámci projektu Přesné vymezení a optimalizace energetických toků v trolejbusové dopravě, který je řešen ve spolupráci Dopravního podniku města Ústí nad Labem s Technickou univerzitou v Liberci je řešena absence trolejového vedení na objízdné trase pomocí mobilního uložiště elektrické energie, které si trolejbus veze sebou ve formě trakční baterie a umožňuje tak jízdu trolejbusu bez trolejového vedení. V praxi jsou tyto trolejbusy označovány jako parciální.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
20201 - Electrical and electronic engineering
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA04030145" target="_blank" >TA04030145: Specification and Optimization Energy Flow in Trolleybus Transport with Respect to Lower Electric Energy Consumption, Length of Power-supply Trolley Wire Units and to Requirements of Integrated Public Transport System</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů