Brand Management as a Part of a Companyś Strategic management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F01%3A00000048" target="_blank" >RIV/46747885:24310/01:00000048 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Management značky jako součást marketingového řízení podniku
Original language description
Článek se zabývá moderním managementem značky jako součástí strategického managementu a vztahem značky k firemní identitě.
Czech name
Management značky jako součást marketingového řízení podniku
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Ekonomické problémy transformace hospodářství ČR s přihlédnutím ke specifikům Euroregionu NISA
ISBN
80-7083-540-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
189-194
Publisher name
TU Liberec
Place of publication
Liberec
Event location
Liberec
Event date
Jan 1, 2001
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—