Intercultural analysis of consumers as a part of exercitation of differenced relation to consumers on the global markets
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%401389001" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@1389001 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mezikulturní analýza spotřebitelů jako součást uplatňování diferencovaného vztahu k zákazníkům na globálních trzích
Original language description
Sledování mezikulturní analýzy zákazníků je základem segmentace trhů a uplatňování diferencovaných vztahů se zákazníky.
Czech name
Mezikulturní analýza spotřebitelů jako součást uplatňování diferencovaného vztahu k zákazníkům na globálních trzích
Czech description
Sledování mezikulturní analýzy zákazníků je základem segmentace trhů a uplatňování diferencovaných vztahů se zákazníky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference: Globalizace a jej sociálno-ekonomické důsledky 06
ISBN
80-8070-597-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
32-35
Publisher name
Žilinská univerzita
Place of publication
Žilina
Event location
Žilina
Event date
Oct 4, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—