Marketing in the era of globalisation - is CRM a key to a success?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%401389005" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@1389005 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Marketing in the era of globalisation - is CRM a key to a success?
Original language description
The paper discusses changes in the marketing concept in relation to the changes in the marketplace. It characterises and compares transactional marketing and relationship marketing as well as the latest development of the new concept of marketing - CRM in the conditions of market globalisation.
Czech name
Marketing v době globalizace - je CRM klíčem k úspěchu?
Czech description
"Článek prezentuje vývojové změny marketingové koncepce v souvislosti se změnami a potřebami trhu, charakterizuje aktuální vývoj nové koncpece marketingu známé jako customer relationship management (CRM)."""
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky ´06
ISBN
80-8070-598-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
284-289
Publisher name
Žilinská univerzita
Place of publication
Žilina
Event location
Žilina
Event date
Oct 4, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—