School and Out-of-school Activities of Technical University Students
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190623" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190623 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Školní a mimoškolní aktivity studentů Technické Univerzity
Original language description
Vzdělávací program školy je součástí komplexního kurikula školy, který tvoří její komplexní nabídku. Jednou z části komplexního kurikula je i neformální kurikulum, které obsahuje rozšiřující aktivity školy (exkurze, soutěže, sportovní a kulturní aktivity, společenské aktivity atd.). Tyto aktivity přispívají k spokojenosti studentů a z marketingového pohledu lze konstatovat, že jsou jedním z měřítek kvality vzdělávacích služeb školy. V článku jsou publikovány výsledky výzkumu zabývajícího se školními a mimoškolními aktivitami studentů Technické univerzity v Liberci.
Czech name
Školní a mimoškolní aktivity studentů Technické Univerzity
Czech description
Vzdělávací program školy je součástí komplexního kurikula školy, který tvoří její komplexní nabídku. Jednou z části komplexního kurikula je i neformální kurikulum, které obsahuje rozšiřující aktivity školy (exkurze, soutěže, sportovní a kulturní aktivity, společenské aktivity atd.). Tyto aktivity přispívají k spokojenosti studentů a z marketingového pohledu lze konstatovat, že jsou jedním z měřítek kvality vzdělávacích služeb školy. V článku jsou publikovány výsledky výzkumu zabývajícího se školními a mimoškolními aktivitami studentů Technické univerzity v Liberci.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Marketing vzdelávacích inštitúcií
ISBN
978-80-89220-86-1
Number of pages of the result
4
Pages from-to
282-286
Number of pages of the book
—
Publisher name
Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave
Place of publication
Trnava
UT code for WoS chapter
—