Innovation approach of services - Service Oriented Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F10%3A%230000183" target="_blank" >RIV/46747885:24310/10:#0000183 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inovativní přístupy služeb - Service Oriented Management
Original language description
Tato monografie je věnována službám. Obsahuje vybrané prezentované příspěvky na semináři: Inovativní přístupy služeb. Příspěvky sledují služby z různých pohledů a oblastí. V úvodní kapitole Služby výzkum a výuka autor J. Zelený definuje Service science ato s širokým kontextem související tematiky, včetně základních principů,servisních systémů,jejich hlavních typů, profesních znalostí, významných aplikačních oblastí. Příspěvek K. Antlové: Kritické faktory úspěchu implementace ICT projektů je zaměřen naService Oriented Management v projektovém řízení. 4.kapitola J. Basla a L. Gály: Postavení služeb v rámci inovace IS se věnuje inovacím IS. Kapitola J. Voříška: Řízení ICT služeb na bázi katalogu služeb se věnuje ICT službám a jejich klasifikaci dle několika různých hledisek, které váže na katalog služeb. Příspěvek J. Skrbka: Nové možnosti informačních služeb v krizových a nestandardních situacích je zaměřen, na problematiku informačních potřeb v krizových a nestandardních (mimořádných)
Czech name
Inovativní přístupy služeb - Service Oriented Management
Czech description
Tato monografie je věnována službám. Obsahuje vybrané prezentované příspěvky na semináři: Inovativní přístupy služeb. Příspěvky sledují služby z různých pohledů a oblastí. V úvodní kapitole Služby výzkum a výuka autor J. Zelený definuje Service science ato s širokým kontextem související tematiky, včetně základních principů,servisních systémů,jejich hlavních typů, profesních znalostí, významných aplikačních oblastí. Příspěvek K. Antlové: Kritické faktory úspěchu implementace ICT projektů je zaměřen naService Oriented Management v projektovém řízení. 4.kapitola J. Basla a L. Gály: Postavení služeb v rámci inovace IS se věnuje inovacím IS. Kapitola J. Voříška: Řízení ICT služeb na bázi katalogu služeb se věnuje ICT službám a jejich klasifikaci dle několika různých hledisek, které váže na katalog služeb. Příspěvek J. Skrbka: Nové možnosti informačních služeb v krizových a nestandardních situacích je zaměřen, na problematiku informačních potřeb v krizových a nestandardních (mimořádných)
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
BC - Theory and management systems
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
9788073726546
Number of pages
107
Publisher name
Technická univerzita v Liberci
Place of publication
Liberec
UT code for WoS book
—