All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Innovation approach of services - Service Oriented Management

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F10%3A%230000183" target="_blank" >RIV/46747885:24310/10:#0000183 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inovativní přístupy služeb - Service Oriented Management

  • Original language description

    Tato monografie je věnována službám. Obsahuje vybrané prezentované příspěvky na semináři: Inovativní přístupy služeb. Příspěvky sledují služby z různých pohledů a oblastí. V úvodní kapitole Služby výzkum a výuka autor J. Zelený definuje Service science ato s širokým kontextem související tematiky, včetně základních principů,servisních systémů,jejich hlavních typů, profesních znalostí, významných aplikačních oblastí. Příspěvek K. Antlové: Kritické faktory úspěchu implementace ICT projektů je zaměřen naService Oriented Management v projektovém řízení. 4.kapitola J. Basla a L. Gály: Postavení služeb v rámci inovace IS se věnuje inovacím IS. Kapitola J. Voříška: Řízení ICT služeb na bázi katalogu služeb se věnuje ICT službám a jejich klasifikaci dle několika různých hledisek, které váže na katalog služeb. Příspěvek J. Skrbka: Nové možnosti informačních služeb v krizových a nestandardních situacích je zaměřen, na problematiku informačních potřeb v krizových a nestandardních (mimořádných)

  • Czech name

    Inovativní přístupy služeb - Service Oriented Management

  • Czech description

    Tato monografie je věnována službám. Obsahuje vybrané prezentované příspěvky na semináři: Inovativní přístupy služeb. Příspěvky sledují služby z různých pohledů a oblastí. V úvodní kapitole Služby výzkum a výuka autor J. Zelený definuje Service science ato s širokým kontextem související tematiky, včetně základních principů,servisních systémů,jejich hlavních typů, profesních znalostí, významných aplikačních oblastí. Příspěvek K. Antlové: Kritické faktory úspěchu implementace ICT projektů je zaměřen naService Oriented Management v projektovém řízení. 4.kapitola J. Basla a L. Gály: Postavení služeb v rámci inovace IS se věnuje inovacím IS. Kapitola J. Voříška: Řízení ICT služeb na bázi katalogu služeb se věnuje ICT službám a jejich klasifikaci dle několika různých hledisek, které váže na katalog služeb. Příspěvek J. Skrbka: Nové možnosti informačních služeb v krizových a nestandardních situacích je zaměřen, na problematiku informačních potřeb v krizových a nestandardních (mimořádných)

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    BC - Theory and management systems

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788073726546

  • Number of pages

    107

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci

  • Place of publication

    Liberec

  • UT code for WoS book