Regional products as a competitive advantage of tourist region
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F17%3A00004243" target="_blank" >RIV/46747885:24310/17:00004243 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Regionální produkty jako konkurenční výhoda turistického regionu
Original language description
Kapitola se zaměřuje na regionální produkty, které přináší konkurenční výhodu danému regionu. Regionální výrobky jsou výjimečné svou vazbou na region, na jeho charakter, tradice, kulturu či historii, a mají velký potenciál pro rozvoj cestovního ruchu. V ČR je na 40 turistických oblastí a ke konci roku 2016 bylo již 1080 regionálních značek. Kapitola popisuje „Regionální produkt Jizerské hory“ a známost této značky u obyvatel a návštěvníků Libereckého kraje. Z výzkumu vyplynulo, že oproti roku 2014 se známost regionálních značek zvýšila o 10% a značka „Regionální produkt Jizerské hory“ se umístila na 2. místě známosti respondentů.
Czech name
Regionální produkty jako konkurenční výhoda turistického regionu
Czech description
Kapitola se zaměřuje na regionální produkty, které přináší konkurenční výhodu danému regionu. Regionální výrobky jsou výjimečné svou vazbou na region, na jeho charakter, tradice, kulturu či historii, a mají velký potenciál pro rozvoj cestovního ruchu. V ČR je na 40 turistických oblastí a ke konci roku 2016 bylo již 1080 regionálních značek. Kapitola popisuje „Regionální produkt Jizerské hory“ a známost této značky u obyvatel a návštěvníků Libereckého kraje. Z výzkumu vyplynulo, že oproti roku 2014 se známost regionálních značek zvýšila o 10% a značka „Regionální produkt Jizerské hory“ se umístila na 2. místě známosti respondentů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Gastronomie a cestovní ruch
ISBN
978-80-7510-240-9
Number of pages of the result
11
Pages from-to
26-36
Number of pages of the book
196
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě
Place of publication
Opava
UT code for WoS chapter
—