All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Regional products as a competitive advantage of tourist region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F17%3A00004243" target="_blank" >RIV/46747885:24310/17:00004243 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Regionální produkty jako konkurenční výhoda turistického regionu

  • Original language description

    Kapitola se zaměřuje na regionální produkty, které přináší konkurenční výhodu danému regionu. Regionální výrobky jsou výjimečné svou vazbou na region, na jeho charakter, tradice, kulturu či historii, a mají velký potenciál pro rozvoj cestovního ruchu. V ČR je na 40 turistických oblastí a ke konci roku 2016 bylo již 1080 regionálních značek. Kapitola popisuje „Regionální produkt Jizerské hory“ a známost této značky u obyvatel a návštěvníků Libereckého kraje. Z výzkumu vyplynulo, že oproti roku 2014 se známost regionálních značek zvýšila o 10% a značka „Regionální produkt Jizerské hory“ se umístila na 2. místě známosti respondentů.

  • Czech name

    Regionální produkty jako konkurenční výhoda turistického regionu

  • Czech description

    Kapitola se zaměřuje na regionální produkty, které přináší konkurenční výhodu danému regionu. Regionální výrobky jsou výjimečné svou vazbou na region, na jeho charakter, tradice, kulturu či historii, a mají velký potenciál pro rozvoj cestovního ruchu. V ČR je na 40 turistických oblastí a ke konci roku 2016 bylo již 1080 regionálních značek. Kapitola popisuje „Regionální produkt Jizerské hory“ a známost této značky u obyvatel a návštěvníků Libereckého kraje. Z výzkumu vyplynulo, že oproti roku 2014 se známost regionálních značek zvýšila o 10% a značka „Regionální produkt Jizerské hory“ se umístila na 2. místě známosti respondentů.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Gastronomie a cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-7510-240-9

  • Number of pages of the result

    11

  • Pages from-to

    26-36

  • Number of pages of the book

    196

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě

  • Place of publication

    Opava

  • UT code for WoS chapter