Professional Development of Teachers of English in the 21st Century
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F17%3A00004615" target="_blank" >RIV/46747885:24310/17:00004615 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2017-3-006" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2017-3-006</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2017-3-006" target="_blank" >10.15240/tul/004/2017-3-006</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Profesní rozvoj učitelů angličtiny ve 21. století
Original language description
Celoživotní učení je nezbytnou součástí profesního života pedagogů a v návaznosti na společenské změny se mění i obsah, formy, možnosti a důležitost průběžného vzdělávání učitelů. Článek se zabývá profesním rozvojem pedagogů, zvláště učitelů angličtiny působících na univerzitách nefilologického zaměření. Studie analyzuje možnosti a formy celoživotního učení pedagogů v období od 80. let 20. století až do současnosti se zaměřením na vliv informačních technologií na změny v této oblasti. Výsledkem analýzy je definování základních kategorií, do kterých lze činnosti celoživotního učení zařadit. Dále jsou popsány zásadní změny činností v daném období a možnosti, jež vytvářejí informační technologie.
Czech name
Profesní rozvoj učitelů angličtiny ve 21. století
Czech description
Celoživotní učení je nezbytnou součástí profesního života pedagogů a v návaznosti na společenské změny se mění i obsah, formy, možnosti a důležitost průběžného vzdělávání učitelů. Článek se zabývá profesním rozvojem pedagogů, zvláště učitelů angličtiny působících na univerzitách nefilologického zaměření. Studie analyzuje možnosti a formy celoživotního učení pedagogů v období od 80. let 20. století až do současnosti se zaměřením na vliv informačních technologií na změny v této oblasti. Výsledkem analýzy je definování základních kategorií, do kterých lze činnosti celoživotního učení zařadit. Dále jsou popsány zásadní změny činností v daném období a možnosti, jež vytvářejí informační technologie.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
ACC Journal
ISSN
1803-9782
e-ISSN
—
Volume of the periodical
23
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
70-78
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—