All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Professional Development of Teachers of English in the 21st Century

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F17%3A00004615" target="_blank" >RIV/46747885:24310/17:00004615 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2017-3-006" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2017-3-006</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2017-3-006" target="_blank" >10.15240/tul/004/2017-3-006</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Profesní rozvoj učitelů angličtiny ve 21. století

  • Original language description

    Celoživotní učení je nezbytnou součástí profesního života pedagogů a v návaznosti na společenské změny se mění i obsah, formy, možnosti a důležitost průběžného vzdělávání učitelů. Článek se zabývá profesním rozvojem pedagogů, zvláště učitelů angličtiny působících na univerzitách nefilologického zaměření. Studie analyzuje možnosti a formy celoživotního učení pedagogů v období od 80. let 20. století až do současnosti se zaměřením na vliv informačních technologií na změny v této oblasti. Výsledkem analýzy je definování základních kategorií, do kterých lze činnosti celoživotního učení zařadit. Dále jsou popsány zásadní změny činností v daném období a možnosti, jež vytvářejí informační technologie.

  • Czech name

    Profesní rozvoj učitelů angličtiny ve 21. století

  • Czech description

    Celoživotní učení je nezbytnou součástí profesního života pedagogů a v návaznosti na společenské změny se mění i obsah, formy, možnosti a důležitost průběžného vzdělávání učitelů. Článek se zabývá profesním rozvojem pedagogů, zvláště učitelů angličtiny působících na univerzitách nefilologického zaměření. Studie analyzuje možnosti a formy celoživotního učení pedagogů v období od 80. let 20. století až do současnosti se zaměřením na vliv informačních technologií na změny v této oblasti. Výsledkem analýzy je definování základních kategorií, do kterých lze činnosti celoživotního učení zařadit. Dále jsou popsány zásadní změny činností v daném období a možnosti, jež vytvářejí informační technologie.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    23

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    70-78

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database