All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Innovative Marketing as a Source of Competitiveness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F20%3A00007856" target="_blank" >RIV/46747885:24310/20:00007856 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inovativní marketing jako zdroj konkurenceschopnosti

  • Original language description

    Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingu a jejich dopadů na podniky a spotřebitele. Práce vychází ze současného stavu poznání, které shrnuje první – teoretická část monografie. Ta je rozdělena do 3 kapitol. Kapitola č. 2 seznamuje čtenáře s teoretickými východisky a základními teoretickými pojmy jako je konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Třetí a čtvrtá kapitola se věnuje inovacím, jejich typologii a inovativnímu marketingu. Empirická část monografie znázorňuje v kapitolách č. 5. a č. 6. výsledky primárních výzkumů, které byly zaměřeny na podniky i na konečné spotřebitele. Pro zjištění co nejpřesnějších výsledků byl realizován kvalitativní a kvantitativní výzkum Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingu a jejich dopadů na podniky a spotřebitele. V závěru publikace jsou shrnuta zjištění ve vazbě na stanovené cíle práce a výzkumné otázky. Zároveň je shrnut i přínos monografie.

  • Czech name

    Inovativní marketing jako zdroj konkurenceschopnosti

  • Czech description

    Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingu a jejich dopadů na podniky a spotřebitele. Práce vychází ze současného stavu poznání, které shrnuje první – teoretická část monografie. Ta je rozdělena do 3 kapitol. Kapitola č. 2 seznamuje čtenáře s teoretickými východisky a základními teoretickými pojmy jako je konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Třetí a čtvrtá kapitola se věnuje inovacím, jejich typologii a inovativnímu marketingu. Empirická část monografie znázorňuje v kapitolách č. 5. a č. 6. výsledky primárních výzkumů, které byly zaměřeny na podniky i na konečné spotřebitele. Pro zjištění co nejpřesnějších výsledků byl realizován kvalitativní a kvantitativní výzkum Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingu a jejich dopadů na podniky a spotřebitele. V závěru publikace jsou shrnuta zjištění ve vazbě na stanovené cíle práce a výzkumné otázky. Zároveň je shrnut i přínos monografie.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7494-522-9

  • Number of pages

    223

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci

  • Place of publication

    Liberec

  • UT code for WoS book