Innovative Marketing as a Source of Competitiveness
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F20%3A00007856" target="_blank" >RIV/46747885:24310/20:00007856 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inovativní marketing jako zdroj konkurenceschopnosti
Original language description
Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingu a jejich dopadů na podniky a spotřebitele. Práce vychází ze současného stavu poznání, které shrnuje první – teoretická část monografie. Ta je rozdělena do 3 kapitol. Kapitola č. 2 seznamuje čtenáře s teoretickými východisky a základními teoretickými pojmy jako je konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Třetí a čtvrtá kapitola se věnuje inovacím, jejich typologii a inovativnímu marketingu. Empirická část monografie znázorňuje v kapitolách č. 5. a č. 6. výsledky primárních výzkumů, které byly zaměřeny na podniky i na konečné spotřebitele. Pro zjištění co nejpřesnějších výsledků byl realizován kvalitativní a kvantitativní výzkum Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingu a jejich dopadů na podniky a spotřebitele. V závěru publikace jsou shrnuta zjištění ve vazbě na stanovené cíle práce a výzkumné otázky. Zároveň je shrnut i přínos monografie.
Czech name
Inovativní marketing jako zdroj konkurenceschopnosti
Czech description
Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingu a jejich dopadů na podniky a spotřebitele. Práce vychází ze současného stavu poznání, které shrnuje první – teoretická část monografie. Ta je rozdělena do 3 kapitol. Kapitola č. 2 seznamuje čtenáře s teoretickými východisky a základními teoretickými pojmy jako je konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Třetí a čtvrtá kapitola se věnuje inovacím, jejich typologii a inovativnímu marketingu. Empirická část monografie znázorňuje v kapitolách č. 5. a č. 6. výsledky primárních výzkumů, které byly zaměřeny na podniky i na konečné spotřebitele. Pro zjištění co nejpřesnějších výsledků byl realizován kvalitativní a kvantitativní výzkum Hlavním cílem monografie je posoudit využívání nástrojů inovativního marketingu a jejich dopadů na podniky a spotřebitele. V závěru publikace jsou shrnuta zjištění ve vazbě na stanovené cíle práce a výzkumné otázky. Zároveň je shrnut i přínos monografie.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7494-522-9
Number of pages
223
Publisher name
Technická univerzita v Liberci
Place of publication
Liberec
UT code for WoS book
—