Some problems and Mistakes of Czech Firms by searching for a marketing strategy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F99%3A00000043" target="_blank" >RIV/46747885:24310/99:00000043 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
O některých problémech a chybách českých podniků při hledání marketingové strategie
Original language description
O některých problémech a chybách českých podniků při hledání marketingové strategie
Czech name
O některých problémech a chybách českých podniků při hledání marketingové strategie
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
1999
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing v praxi
ISBN
80-7083-322-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Technická univerzita v Liberci
Place of publication
Liberec
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—