All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodology of work with foreign pupils in elementary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000919" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000919 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/44555601:13430/12:43884397

  • Result on the web

    <a href="http://Dostupné" target="_blank" >http://Dostupné</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodika práce s žáky-cizinci v základní škole

  • Original language description

    Cílem monografie je postihnout aktuální téma, jehož zpracování považujeme za velmi potřebné pro budoucí pedagogy i učitelskou praxi v českém základním školství. Jsou v ní naznačeny nejaktuálnější a nejvýznamnější rysy této problematiky, vyjasněny vztahya vzájemné souvislosti mezi jazykem a kulturou, mezi různými jazyky navzájem, způsoby verbálního (a zčásti i neverbálního) chování žáků odlišných kultur v edukačním procesu, z obecného hlediska tedy i způsoby vnímání a chápání světa u různých etnických skupin. Obecné problémy, teoretická a metodologická východiska práce jsou představeny v úvodních kapitolách. Jádrem publikace jsou metodické pokyny k začleňování žáků-cizinců do výuky a konkrétní náměty, metody a postupy učitelů pro práci s žáky-cizinci.Zvláštní pozornost je věnována specifickému školnímu prostředí, a to nejen z pozice žáka-cizince a jeho spolužáků, ale i z pohledu učitele ve vyučovacím procesu.

  • Czech name

    Metodika práce s žáky-cizinci v základní škole

  • Czech description

    Cílem monografie je postihnout aktuální téma, jehož zpracování považujeme za velmi potřebné pro budoucí pedagogy i učitelskou praxi v českém základním školství. Jsou v ní naznačeny nejaktuálnější a nejvýznamnější rysy této problematiky, vyjasněny vztahya vzájemné souvislosti mezi jazykem a kulturou, mezi různými jazyky navzájem, způsoby verbálního (a zčásti i neverbálního) chování žáků odlišných kultur v edukačním procesu, z obecného hlediska tedy i způsoby vnímání a chápání světa u různých etnických skupin. Obecné problémy, teoretická a metodologická východiska práce jsou představeny v úvodních kapitolách. Jádrem publikace jsou metodické pokyny k začleňování žáků-cizinců do výuky a konkrétní náměty, metody a postupy učitelů pro práci s žáky-cizinci.Zvláštní pozornost je věnována specifickému školnímu prostředí, a to nejen z pozice žáka-cizince a jeho spolužáků, ale i z pohledu učitele ve vyučovacím procesu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7414-559-9

  • Number of pages

    150

  • Publisher name

    ÚJEP

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • UT code for WoS book