Aspects of teacher education professionalization in Central and Southeastern Europe ? historic and systemic topics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F13%3A%230001009" target="_blank" >RIV/46747885:24510/13:#0001009 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/46747885:24510/13:#0001023 RIV/46747885:24510/13:#0001029
Result on the web
<a href="http://dejiny-ucitelskeho-vzdelavani.fp.tul.cz/" target="_blank" >http://dejiny-ucitelskeho-vzdelavani.fp.tul.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aspekty profesionalizace učitelského vzdělávání ve střední a jihovýchodní Evropě ? historické a systematické otázky
Original language description
Mezinárodní konference k otázce dějin, výchovy a vzdělávání, již čtvrtá v pořadí, se snažila podat plastický obraz o podmínkách a danostech vývoje učitelského vzdělávání v zemích střední a jihovýchodní Evropy od počátků moderního učitelského vzdělávání,které se vyznačovaly nahodilostí či absencí systému, až po postupné zavádění a realizaci systematické reformy učitelského vzdělávání. Pozornost byla věnována období poslední třetiny 18. století (zejména období po roce 1774) až do konce 19. století (zejména časovému prostoru do milníku rakouského školství, jímž byl rok 1869). Pozornost se přitom soustředila na reformu učitelského vzdělávání tzv. obecných či národních škol. Konference se snažila zodpovědět otázky, zdali dané reformy byly na všech územíchzaváděny státem, jeho správní mocí rovněž naplňovány a kontrolovány, či jaké jiné procesy můžeme v dané problematice zaznamenat. Je zřejmé, že v rámci tak rozlehlého, politicky a kulturně odlišného geografického prostoru jsme konfrontován
Czech name
Aspekty profesionalizace učitelského vzdělávání ve střední a jihovýchodní Evropě ? historické a systematické otázky
Czech description
Mezinárodní konference k otázce dějin, výchovy a vzdělávání, již čtvrtá v pořadí, se snažila podat plastický obraz o podmínkách a danostech vývoje učitelského vzdělávání v zemích střední a jihovýchodní Evropy od počátků moderního učitelského vzdělávání,které se vyznačovaly nahodilostí či absencí systému, až po postupné zavádění a realizaci systematické reformy učitelského vzdělávání. Pozornost byla věnována období poslední třetiny 18. století (zejména období po roce 1774) až do konce 19. století (zejména časovému prostoru do milníku rakouského školství, jímž byl rok 1869). Pozornost se přitom soustředila na reformu učitelského vzdělávání tzv. obecných či národních škol. Konference se snažila zodpovědět otázky, zdali dané reformy byly na všech územíchzaváděny státem, jeho správní mocí rovněž naplňovány a kontrolovány, či jaké jiné procesy můžeme v dané problematice zaznamenat. Je zřejmé, že v rámci tak rozlehlého, politicky a kulturně odlišného geografického prostoru jsme konfrontován
Classification
Type
M - Conference organization
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
Liberec
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
22
Foreign attendee count
18
Type of event by attendee nationality
EUR - Evropská akce