Possibilities for collaborative learning of Computer Graphics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F13%3A%230001190" target="_blank" >RIV/46747885:24510/13:#0001190 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti kolaborativní výuky počítačové grafiky
Original language description
Počítačová grafika patří k oblastem ICT, které se rychle rozvíjejí ? proto je nutné zamyšlení nad metodami výuky tohoto předmětu. Od studentů vyžadujeme, dle použitého programu, dokonalé technické zpracování obrazu, ale také očekáváme od studentů práce,které budou mít výtvarnou hodnotu. To nemusí být vždy snadno splnitelné. Ne každý student má potřebné výtvarné nadání, a také ne každý výtvarně nadaný student snadno ovládá složitější grafické programy. Cílem příspěvku je ukázat, že tyto nedostatky je možné překonat pomocí spolupráce mezi studenty. Jako technika navozující zábavnou formou spolupráci, byla ve výuce studentů pedagogické fakulty v předmětu Počítačová grafika využita technika obrazových asociací cadavre exquis a její moderní digitální varianty.
Czech name
Možnosti kolaborativní výuky počítačové grafiky
Czech description
Počítačová grafika patří k oblastem ICT, které se rychle rozvíjejí ? proto je nutné zamyšlení nad metodami výuky tohoto předmětu. Od studentů vyžadujeme, dle použitého programu, dokonalé technické zpracování obrazu, ale také očekáváme od studentů práce,které budou mít výtvarnou hodnotu. To nemusí být vždy snadno splnitelné. Ne každý student má potřebné výtvarné nadání, a také ne každý výtvarně nadaný student snadno ovládá složitější grafické programy. Cílem příspěvku je ukázat, že tyto nedostatky je možné překonat pomocí spolupráce mezi studenty. Jako technika navozující zábavnou formou spolupráci, byla ve výuce studentů pedagogické fakulty v předmětu Počítačová grafika využita technika obrazových asociací cadavre exquis a její moderní digitální varianty.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Didinfo 2013
ISBN
9788055705279
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
211-217
Publisher name
Univerzita Mateja Bela, Fakulta prírodných ved
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banská Bystrica
Event date
Jan 1, 2013
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—