School Psychologist: What Importance Does He/She for the School? Case Studies from Practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F14%3A%230001158" target="_blank" >RIV/46747885:24510/14:#0001158 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Školní psycholog: Jaký význam má pro školu? Kazuistiky z praxe
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou v ČR relativně nové a zatím málo zavedené profese školního psychologa. V příspěvku je diskutována problematika pracovní náplně, na kazuistikách je pak demonstrován přínos profese školního psychologa pro školu.
Czech name
Školní psycholog: Jaký význam má pro školu? Kazuistiky z praxe
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou v ČR relativně nové a zatím málo zavedené profese školního psychologa. V příspěvku je diskutována problematika pracovní náplně, na kazuistikách je pak demonstrován přínos profese školního psychologa pro školu.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Psychologie pro praxi
ISSN
1803-8670
e-ISSN
—
Volume of the periodical
49
Issue of the periodical within the volume
1-2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
123-129
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—