All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Non-formal education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F23%3A00012072" target="_blank" >RIV/46747885:24510/23:00012072 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://aleph.nkp.cz/F/UILTX4E51AYM1DE8SJI1FU2LS8HX1X51N1UN4B88PF3TESLU4X-37767?func=find-acc&acc_sequence=023107910" target="_blank" >https://aleph.nkp.cz/F/UILTX4E51AYM1DE8SJI1FU2LS8HX1X51N1UN4B88PF3TESLU4X-37767?func=find-acc&acc_sequence=023107910</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Neformální vzdělávání

  • Original language description

    Kniha analyzuje fenomén neformálního vzdělávání z pohledu současné pedagogické diskuse. Neformální vzdělávání je zde pojímáno v širším pedagogickém kontextu. Pozornost je věnována procesu celoživotního vzdělávání jako nikdy nekončícího proudu učení se po celý život. Stranou nezůstává ani analýza dvou základních konceptů celoživotního učení – konceptu nového humanismu a konceptu učící se společnosti. Téma neformálního vzdělávání je v textu rámováno současnou pedagogickou diskusí, kdy v řadě kurikulárních dokumentů a dokumentů veřejných politik je zdůrazňován význam neformálního vzdělávání jako jednoho z pilířů odstraňování nerovností ve vzdělávání.

  • Czech name

    Neformální vzdělávání

  • Czech description

    Kniha analyzuje fenomén neformálního vzdělávání z pohledu současné pedagogické diskuse. Neformální vzdělávání je zde pojímáno v širším pedagogickém kontextu. Pozornost je věnována procesu celoživotního vzdělávání jako nikdy nekončícího proudu učení se po celý život. Stranou nezůstává ani analýza dvou základních konceptů celoživotního učení – konceptu nového humanismu a konceptu učící se společnosti. Téma neformálního vzdělávání je v textu rámováno současnou pedagogickou diskusí, kdy v řadě kurikulárních dokumentů a dokumentů veřejných politik je zdůrazňován význam neformálního vzdělávání jako jednoho z pilířů odstraňování nerovností ve vzdělávání.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů