Lightweight design of rear backrest for SK37x
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24620%2F12%3A%230000184" target="_blank" >RIV/46747885:24620/12:#0000184 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Lehká konstrukce zadního opěráku pro SK37x
Original language description
Snaha o redukci hmotnosti vozu z hlediska emisních limitů je aktuální téma v automobilovém průmyslu. Projekt měl za cíl navrhnout koncept opěráku s minimální sníženou hmotností o 10% oproti standardní konstrukci. Výstupem projektu byl koncept v CAD a ověření v simulaci zátěžového testu.
Czech name
Lehká konstrukce zadního opěráku pro SK37x
Czech description
Snaha o redukci hmotnosti vozu z hlediska emisních limitů je aktuální téma v automobilovém průmyslu. Projekt měl za cíl navrhnout koncept opěráku s minimální sníženou hmotností o 10% oproti standardní konstrukci. Výstupem projektu byl koncept v CAD a ověření v simulaci zátěžového testu.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
JR - Other machinery industry
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
3
Place of publication
Liberec
Publisher/client name
Volkswagen AG
Version
—