All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Image of women in media and advertising and its influence on an opinion on a man and women equuality

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47121793%3A_____%2F03%3A00007066" target="_blank" >RIV/47121793:_____/03:00007066 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Obraz ženy v médiích a reklamě a jeho vliv na veřejné mínění o rovnosti mužů a žen

  • Original language description

    Ve společnosti, v níž rozhodující pozice ovládají muži, mužské pohlaví logicky vzbuzuje obecně větší zájem médií. Specifická je situace jen v případě časopisů, kde existuje poměrně silná ženská čtenářská obec. V celém mediálním prostředí z větší části vytvářejí obraz o ženách ženy ( autorky ( samy. Tento obraz je pozitivnější, než je image žen ve veřejném mínění. Jak v médiích tak i ve veřejnosti přetrvává vnímání a presentace ženy v jejich tradičních rolích a činnostech, za které lze považovat sexuálnívztah,rození a výchovu dětí, starost o rodinu, péči o domácnost apod. S tradičními ženskými rolemi a vlastnostmi cíleně pracuje i rteklama, která jich používá jako prostředku upoutání zájmu u cílové skupiny, pro kterou je určena.

  • Czech name

    Obraz ženy v médiích a reklamě a jeho vliv na veřejné mínění o rovnosti mužů a žen

  • Czech description

Classification

  • Type

    V<sub>x</sub> - Unclassified - Research report containing classified information

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/HS100%2F03" target="_blank" >HS100/03: Image of women in media and advertising and its influence on an opinion on man and women equality</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2003

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    63

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

    MPSV

  • Version