Simulation study of traffic lights operation during the time period out of the peak hour
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47307218%3A_____%2F14%3A%230000180" target="_blank" >RIV/47307218:_____/14:#0000180 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Simulační studie provozu SSZ v obdobích mimo dopravní špičky
Original language description
Simulační studie využila výzkumem získaná data charakterizující kvalitu dopravy a nehodovost na světelně řízených křižovatkách a přechodech pro chodce v období mimo dopravní špičku. Následně byly v rámci simulační studie prověřené různé scénáře pro dopravně závislé zapínání světelné signalizace. mikrosimulací byl otestován i návrh řídící logiky umožńující dopravně závislé zapínání a vypínání světelné signalizace. Cílem simulační studie bylo prověření různých přístupů k řízení světelnou signalizací v období mimo dopravní špičky při reálném dopravním zatížení. Studie kvantifikuje časové ztráty vznikající při jednotlivých strategiích řízení a hodnotí jejich vhodnost z hlediska plynulosti dopravy. Součástí je také grafická analýza rychlostí na jednotlivýchsegmentech křižovatky a odhad spotřeby paliva a produkce emisí výfukových plynů. Studie také obsahuje zhodnocení různých kombinací intenzity dopravního proudu, geometrického uspořádání křižovatky a širších dopravních vztahů v kontextu s
Czech name
Simulační studie provozu SSZ v obdobích mimo dopravní špičky
Czech description
Simulační studie využila výzkumem získaná data charakterizující kvalitu dopravy a nehodovost na světelně řízených křižovatkách a přechodech pro chodce v období mimo dopravní špičku. Následně byly v rámci simulační studie prověřené různé scénáře pro dopravně závislé zapínání světelné signalizace. mikrosimulací byl otestován i návrh řídící logiky umožńující dopravně závislé zapínání a vypínání světelné signalizace. Cílem simulační studie bylo prověření různých přístupů k řízení světelnou signalizací v období mimo dopravní špičky při reálném dopravním zatížení. Studie kvantifikuje časové ztráty vznikající při jednotlivých strategiích řízení a hodnotí jejich vhodnost z hlediska plynulosti dopravy. Součástí je také grafická analýza rychlostí na jednotlivýchsegmentech křižovatky a odhad spotřeby paliva a produkce emisí výfukových plynů. Studie také obsahuje zhodnocení různých kombinací intenzity dopravního proudu, geometrického uspořádání křižovatky a širších dopravních vztahů v kontextu s
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA03030046" target="_blank" >TA03030046: Optimization of operating time of traffic lights depending on traffic volume during off peak period</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů