All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Simulation study of traffic lights operation during the time period out of the peak hour

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47307218%3A_____%2F14%3A%230000180" target="_blank" >RIV/47307218:_____/14:#0000180 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Simulační studie provozu SSZ v obdobích mimo dopravní špičky

  • Original language description

    Simulační studie využila výzkumem získaná data charakterizující kvalitu dopravy a nehodovost na světelně řízených křižovatkách a přechodech pro chodce v období mimo dopravní špičku. Následně byly v rámci simulační studie prověřené různé scénáře pro dopravně závislé zapínání světelné signalizace. mikrosimulací byl otestován i návrh řídící logiky umožńující dopravně závislé zapínání a vypínání světelné signalizace. Cílem simulační studie bylo prověření různých přístupů k řízení světelnou signalizací v období mimo dopravní špičky při reálném dopravním zatížení. Studie kvantifikuje časové ztráty vznikající při jednotlivých strategiích řízení a hodnotí jejich vhodnost z hlediska plynulosti dopravy. Součástí je také grafická analýza rychlostí na jednotlivýchsegmentech křižovatky a odhad spotřeby paliva a produkce emisí výfukových plynů. Studie také obsahuje zhodnocení různých kombinací intenzity dopravního proudu, geometrického uspořádání křižovatky a širších dopravních vztahů v kontextu s

  • Czech name

    Simulační studie provozu SSZ v obdobích mimo dopravní špičky

  • Czech description

    Simulační studie využila výzkumem získaná data charakterizující kvalitu dopravy a nehodovost na světelně řízených křižovatkách a přechodech pro chodce v období mimo dopravní špičku. Následně byly v rámci simulační studie prověřené různé scénáře pro dopravně závislé zapínání světelné signalizace. mikrosimulací byl otestován i návrh řídící logiky umožńující dopravně závislé zapínání a vypínání světelné signalizace. Cílem simulační studie bylo prověření různých přístupů k řízení světelnou signalizací v období mimo dopravní špičky při reálném dopravním zatížení. Studie kvantifikuje časové ztráty vznikající při jednotlivých strategiích řízení a hodnotí jejich vhodnost z hlediska plynulosti dopravy. Součástí je také grafická analýza rychlostí na jednotlivýchsegmentech křižovatky a odhad spotřeby paliva a produkce emisí výfukových plynů. Studie také obsahuje zhodnocení různých kombinací intenzity dopravního proudu, geometrického uspořádání křižovatky a širších dopravních vztahů v kontextu s

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JO - Land transport systems and equipment

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TA03030046" target="_blank" >TA03030046: Optimization of operating time of traffic lights depending on traffic volume during off peak period</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů