Simulation of the crash of the 81-556 metro front carriage with defined force 500 kN
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F15%3A%230000670" target="_blank" >RIV/47718684:_____/15:#0000670 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Simulace nárazu čelního vozu metra 81-556 s definovanou silou 500 kN
Original language description
Zpráva popisuje tvorbu MKP modelu čelního vozu metra 18Mt pro simulace nárazu do stojící soupravy pro určení rychlosti, kdy dojde k dosažení nárazové síly 500 kN. Součástí zprávy je porovnání napětí naměřených při stlačovací zkoušce s napětím získaným ze simulace nárazu v místech tenzometrů.
Czech name
Simulace nárazu čelního vozu metra 81-556 s definovanou silou 500 kN
Czech description
Zpráva popisuje tvorbu MKP modelu čelního vozu metra 18Mt pro simulace nárazu do stojící soupravy pro určení rychlosti, kdy dojde k dosažení nárazové síly 500 kN. Součástí zprávy je porovnání napětí naměřených při stlačovací zkoušce s napětím získaným ze simulace nárazu v místech tenzometrů.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
19
Place of publication
Plzeň
Publisher/client name
ŠKODA TRANSPORTATION a.s.
Version
—