All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Research on static and dynamic fatique behaviours og the bogie Bombardier for BART, San Francisco

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F16%3AN0000020" target="_blank" >RIV/47718684:_____/16:N0000020 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.vzuplzen.cz" target="_blank" >http://www.vzuplzen.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkum statických a dynamických vlastností železničního podvozku Bombardier pro BART, San Francisco

  • Original language description

    Byly zkoumány statické pevnostní charakteristiky železničního rámu bez os a dvojkolí při různých kombinacích zatěžovacích sil, realizovaných hydraulickým zatěžovacím systémem Schenck. Namáhání podvozku bylo určováno pomocí odporových tenzometrů. Únavové charakteristiky sledovaných míst byly odhadovány na základě tvaru svařovaných uzlů. V rámci dlouhodobé dynamické zkoušky byla sledována únavová pevnost podvozku do 10 mil. zkušebních cyklů. Pro zatěžování byl vytvořen program v řídícím systému Labtronic. Zpráva obsahuje všechna naměřená a vypočtená data a výsledky provedeného výzkumu.

  • Czech name

    Výzkum statických a dynamických vlastností železničního podvozku Bombardier pro BART, San Francisco

  • Czech description

    Byly zkoumány statické pevnostní charakteristiky železničního rámu bez os a dvojkolí při různých kombinacích zatěžovacích sil, realizovaných hydraulickým zatěžovacím systémem Schenck. Namáhání podvozku bylo určováno pomocí odporových tenzometrů. Únavové charakteristiky sledovaných míst byly odhadovány na základě tvaru svařovaných uzlů. V rámci dlouhodobé dynamické zkoušky byla sledována únavová pevnost podvozku do 10 mil. zkušebních cyklů. Pro zatěžování byl vytvořen program v řídícím systému Labtronic. Zpráva obsahuje všechna naměřená a vypočtená data a výsledky provedeného výzkumu.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    JL - Fatigue and fracture mechanics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    680

  • Place of publication

    Plzeň

  • Publisher/client name

    VÚKV a.s.

  • Version