Proposal and verification of the methodology of strength measurement of the articulated trolleybus
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F22%3AN0000084" target="_blank" >RIV/47718684:_____/22:N0000084 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Návrh a ověření metodiky pro měření zatěžování kloubového trolejbusu
Original language description
Byla navržena a ověřena metodika pro měření namáhání kloubového trolejbusu při dlouhodobých a zkrácených jízdních zkouškách. Pro měření byly využity dvě měřicí ústředny nového typu, v předním a zadním voze, které byly synchronizovány. Byla měřena zrychlení pomocí ICP vstupů; ústředna umožňuje použít několik vzorkovacích frekvencí. Sledovány byly statistiky jednotlivých jízd a poškození a životnost byla odhadována pomocí dekompozice časové historie na histogram amplitud metodou rainflow.
Czech name
Návrh a ověření metodiky pro měření zatěžování kloubového trolejbusu
Czech description
—
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
20301 - Mechanical engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2022
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
12
Place of publication
Plzeň
Publisher/client name
Západočeská univerzita v Plzni
Version
—