Processes of solving substandard situations in the operations of company IS/IT
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F07%3A%230003048" target="_blank" >RIV/47813059:19240/07:#0003048 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Procesy řešení nestandardních situací v provozu podnikových IS/IT
Original language description
This article is focused on the chain of the steps to solving the non-standard situations in information systems operation. The author presents the ITIL (IT Infrastructure Library) processes Incident and Problem Management in conjunction with the responsibility of the IS/IT support team roles.
Czech name
Procesy řešení nestandardních situací v provozu podnikových IS/IT
Czech description
This article is focused on the chain of the steps to solving the non-standard situations in information systems operation. The author presents the ITIL (IT Infrastructure Library) processes Incident and Problem Management in conjunction with the responsibility of the IS/IT support team roles.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z mezinárodní vědecké konference Zvyšování konkurenceschopnosti aneb Nové výzvy pro rozvoj regionů, států a mezinárodních trhů
ISBN
978-80-248-1547-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Place of publication
Ostrava, Česká republika
Event location
Ostrava, Česko
Event date
Sep 5, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—