All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Theoretical knowledge of high school students concerning first aid providing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000268" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000268 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Teoretické znalosti středoškolských studentů o poskytování první pomoci

  • Original language description

    Cílem příspěvku je zjistit a porovnat úroveň vědomostí studentů vybraných středních škol v Opavě při poskytování první pomoci. Zjištění znalostí je zaměřeno na poskytnutí první pomoci. V průzkumu jsme se zaměřily na studenty s různým odborným zaměřením -studenty střední zdravotnické školy (SZŠ), střední průmyslové školy stavební (SPŠ), střední zemědělské školy a gymnázia. Při zpracování výsledků a analýze dat jsme zjistily, že teoretické znalosti studentů jsou dostačující, avšak nové resuscitační postupy se do podvědomí studentů zatím zcela nevžily. Zjištěné rozdíly ve znalostech první pomoci jsou statisticky významné, na hladině významnosti p<= 0,05.

  • Czech name

    Teoretické znalosti středoškolských studentů o poskytování první pomoci

  • Czech description

    Cílem příspěvku je zjistit a porovnat úroveň vědomostí studentů vybraných středních škol v Opavě při poskytování první pomoci. Zjištění znalostí je zaměřeno na poskytnutí první pomoci. V průzkumu jsme se zaměřily na studenty s různým odborným zaměřením -studenty střední zdravotnické školy (SZŠ), střední průmyslové školy stavební (SPŠ), střední zemědělské školy a gymnázia. Při zpracování výsledků a analýze dat jsme zjistily, že teoretické znalosti studentů jsou dostačující, avšak nové resuscitační postupy se do podvědomí studentů zatím zcela nevžily. Zjištěné rozdíly ve znalostech první pomoci jsou statisticky významné, na hladině významnosti p<= 0,05.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    FQ - Public health system, social medicine

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Urgentní medicína

  • ISSN

    1212-1924

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    16

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    12-18

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database