Lifelong Learning, Adults and Seniors Education : (relational and causal analysis of genesis)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F14%3A%230000328" target="_blank" >RIV/47813059:19510/14:#0000328 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Celoživotní učení, edukace dospělých a seniorů : (relační a kauzální analýza geneze)
Original language description
Publikace obsahuje výstup z analytické explorace klíčových prvků vzniku a sociálně-historického kreování konceptu celoživotního učení (CŽU), edukace dospělých a edukace seniorů s důrazem na kontext dnešního euroregionu a České republiky. Metodologicky zvýrazňuje význam a vzájemnou propojenost teoretických konceptů CŽU, edukace dospělých a seniorů, kriticky hodnotí klíčové ideje, mapuje kontinuální obohacování a umocňování teorie a praxe daných oblastí o konkrétní koncepční aspekty a prvky, vyvolané aktuálními dobovými sociálně-ekonomickými potřebami, porovnává různé teoretické přístupy a odbornou terminologii a identifikuje inspirační impulzy z jiných vědních oblastí, které vyústily do současného multi-paradigmatického pojetí. Publikace obsahuje i hodnotné informace o teoretických konceptech, významných autorech publikujících v předmětné oblasti, jakož i o klíčových dokumentech evropské a národní legislativy, včetně procesů jejich implementace. Taktéž nabízí i analýzu institucionální s
Czech name
Celoživotní učení, edukace dospělých a seniorů : (relační a kauzální analýza geneze)
Czech description
Publikace obsahuje výstup z analytické explorace klíčových prvků vzniku a sociálně-historického kreování konceptu celoživotního učení (CŽU), edukace dospělých a edukace seniorů s důrazem na kontext dnešního euroregionu a České republiky. Metodologicky zvýrazňuje význam a vzájemnou propojenost teoretických konceptů CŽU, edukace dospělých a seniorů, kriticky hodnotí klíčové ideje, mapuje kontinuální obohacování a umocňování teorie a praxe daných oblastí o konkrétní koncepční aspekty a prvky, vyvolané aktuálními dobovými sociálně-ekonomickými potřebami, porovnává různé teoretické přístupy a odbornou terminologii a identifikuje inspirační impulzy z jiných vědních oblastí, které vyústily do současného multi-paradigmatického pojetí. Publikace obsahuje i hodnotné informace o teoretických konceptech, významných autorech publikujících v předmětné oblasti, jakož i o klíčových dokumentech evropské a národní legislativy, včetně procesů jejich implementace. Taktéž nabízí i analýzu institucionální s
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7329-403-8
Number of pages
103
Publisher name
Repronis
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—