Path to Addiction and Back: socio-pedagogical aspects of drug careers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F15%3A%230000616" target="_blank" >RIV/47813059:19510/15:#0000616 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Cesta k závislosti a zpět: sociálně-pedagogické aspekty drogových kariér
Original language description
Studie se zabývá sociálním kontextem užívání drog a drogové závislosti. Cílem výzkumu bylo zchytit změny sociálního prostředí a jejich normativních aspektů v případě individuálních kariér těch jedincům jejichž závislost má počátek v adolescenci a nepochází ze sociálně marginalizovaného prostředí. Klíčovým zjištěním studie je třífázový sekvenční model inkluze do drogové subkultury. Práce otevírá také otázku pedagogické intervence: problém práce s místem ve světě dospívajících.
Czech name
Cesta k závislosti a zpět: sociálně-pedagogické aspekty drogových kariér
Czech description
Studie se zabývá sociálním kontextem užívání drog a drogové závislosti. Cílem výzkumu bylo zchytit změny sociálního prostředí a jejich normativních aspektů v případě individuálních kariér těch jedincům jejichž závislost má počátek v adolescenci a nepochází ze sociálně marginalizovaného prostředí. Klíčovým zjištěním studie je třífázový sekvenční model inkluze do drogové subkultury. Práce otevírá také otázku pedagogické intervence: problém práce s místem ve světě dospívajících.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7315-257-4
Number of pages
84
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—