Areas influencing image management of the town in the Moravian-Silesian Region
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F15%3A%230000629" target="_blank" >RIV/47813059:19510/15:#0000629 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://files.sets.cz/200000197-5d5d65e545/2015_03_sets.pdf" target="_blank" >http://files.sets.cz/200000197-5d5d65e545/2015_03_sets.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Oblasti ovlivňující tvorbu a řízení image města na území Moravskoslezského kraje
Original language description
Formování obrazu města je součástí marketingových aktivit a je považováno za dlouhodobý proces. Image je ovlivněno řadou vnějších a vnitřních faktorů. Mnohé z nich, jako například vyhodnocení vzhledu veřejného prostoru a kvality správy v obci jsou obtížně měřitelné. Zároveň hodnocení je subjektivní, protože je odvozeno z osobní zkušenosti lidí s poskytováním veřejných služeb ve městě. V dubnu až květnu 2014, autorka provedla empirické studie o vnímání image města a regionu v šesti městech Moravskoslezského kraje České republiky. Cílovou skupinou je skupina obyvatel vybraných měst. Cílem výzkumné studie je analyzovat data a zjistit, zda a jak jsou vybrané oblasti vyhodnoceny a jak ovlivňují tvorbu image města.
Czech name
Oblasti ovlivňující tvorbu a řízení image města na území Moravskoslezského kraje
Czech description
Formování obrazu města je součástí marketingových aktivit a je považováno za dlouhodobý proces. Image je ovlivněno řadou vnějších a vnitřních faktorů. Mnohé z nich, jako například vyhodnocení vzhledu veřejného prostoru a kvality správy v obci jsou obtížně měřitelné. Zároveň hodnocení je subjektivní, protože je odvozeno z osobní zkušenosti lidí s poskytováním veřejných služeb ve městě. V dubnu až květnu 2014, autorka provedla empirické studie o vnímání image města a regionu v šesti městech Moravskoslezského kraje České republiky. Cílovou skupinou je skupina obyvatel vybraných měst. Cílem výzkumné studie je analyzovat data a zjistit, zda a jak jsou vybrané oblasti vyhodnoceny a jak ovlivňují tvorbu image města.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Scientia et Societas
ISSN
1801-7118
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2015
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
104-13
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—