All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Areas influencing image management of the town in the Moravian-Silesian Region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F15%3A%230000629" target="_blank" >RIV/47813059:19510/15:#0000629 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://files.sets.cz/200000197-5d5d65e545/2015_03_sets.pdf" target="_blank" >http://files.sets.cz/200000197-5d5d65e545/2015_03_sets.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Oblasti ovlivňující tvorbu a řízení image města na území Moravskoslezského kraje

  • Original language description

    Formování obrazu města je součástí marketingových aktivit a je považováno za dlouhodobý proces. Image je ovlivněno řadou vnějších a vnitřních faktorů. Mnohé z nich, jako například vyhodnocení vzhledu veřejného prostoru a kvality správy v obci jsou obtížně měřitelné. Zároveň hodnocení je subjektivní, protože je odvozeno z osobní zkušenosti lidí s poskytováním veřejných služeb ve městě. V dubnu až květnu 2014, autorka provedla empirické studie o vnímání image města a regionu v šesti městech Moravskoslezského kraje České republiky. Cílovou skupinou je skupina obyvatel vybraných měst. Cílem výzkumné studie je analyzovat data a zjistit, zda a jak jsou vybrané oblasti vyhodnoceny a jak ovlivňují tvorbu image města.

  • Czech name

    Oblasti ovlivňující tvorbu a řízení image města na území Moravskoslezského kraje

  • Czech description

    Formování obrazu města je součástí marketingových aktivit a je považováno za dlouhodobý proces. Image je ovlivněno řadou vnějších a vnitřních faktorů. Mnohé z nich, jako například vyhodnocení vzhledu veřejného prostoru a kvality správy v obci jsou obtížně měřitelné. Zároveň hodnocení je subjektivní, protože je odvozeno z osobní zkušenosti lidí s poskytováním veřejných služeb ve městě. V dubnu až květnu 2014, autorka provedla empirické studie o vnímání image města a regionu v šesti městech Moravskoslezského kraje České republiky. Cílovou skupinou je skupina obyvatel vybraných měst. Cílem výzkumné studie je analyzovat data a zjistit, zda a jak jsou vybrané oblasti vyhodnoceny a jak ovlivňují tvorbu image města.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Scientia et Societas

  • ISSN

    1801-7118

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2015

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    104-13

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database