All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Supportive Measures Applied in Education of Pupils with Different Cultural Environment and Other Living Conditions in Mainstream Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F21%3AA0000272" target="_blank" >RIV/47813059:19510/21:A0000272 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%201.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%201.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podpůrná opatření uplatňovaná při vzdělávání žáků s odlišným kulturním prostředím a jinými životními podmínkami ve školách hlavního vzdělávacího proudu

  • Original language description

    Hlavním cílem výzkumu bylo analyzovat podpůrná opatření, která se aplikují v běžných základních školách během vzdělávání žáků s odlišným kulturním prostředím a jinými životními podmínkami. Na podkladě hlavního cíle byly stanoveny dílčí cíle, které byly zaměřeny především na určení nejčastěji doporučovaného stupně podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami, identifikaci nejčastěji uplatňované oblasti podpůrných opatření při edukaci žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami a na zjištění úrovně spolupráce učitelů a poradenských pracovníků při edukaci těchto žáků. K těmto cílům byly stanoveny tři hypotézy, které ověřoval výzkum. Všechny hypotézy byly po vyhodnocení výsledků potvrzeny. Cíle výzkumu byly dosaženy za použití kvantitativní metody s technikou dotazníku.

  • Czech name

    Podpůrná opatření uplatňovaná při vzdělávání žáků s odlišným kulturním prostředím a jinými životními podmínkami ve školách hlavního vzdělávacího proudu

  • Czech description

    Hlavním cílem výzkumu bylo analyzovat podpůrná opatření, která se aplikují v běžných základních školách během vzdělávání žáků s odlišným kulturním prostředím a jinými životními podmínkami. Na podkladě hlavního cíle byly stanoveny dílčí cíle, které byly zaměřeny především na určení nejčastěji doporučovaného stupně podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami, identifikaci nejčastěji uplatňované oblasti podpůrných opatření při edukaci žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami a na zjištění úrovně spolupráce učitelů a poradenských pracovníků při edukaci těchto žáků. K těmto cílům byly stanoveny tři hypotézy, které ověřoval výzkum. Všechny hypotézy byly po vyhodnocení výsledků potvrzeny. Cíle výzkumu byly dosaženy za použití kvantitativní metody s technikou dotazníku.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Štúdie zo špeciálnej pedagogiky

  • ISSN

    2585-7363

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    10

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    23

  • Pages from-to

    77-99

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database