The internacionalization of Czech retail market in Europe
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F00%3A00000056" target="_blank" >RIV/47813059:19520/00:00000056 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Internacionalizace českého obchodního trhu v rámci Evropy
Original language description
Přes problémy transformačního období se obchod v ČR zařadil mezi nejdynamičtěji se rozvíjející odvětví národního hospodářství. Změnila se celková kvalita trhu. Český trh se internacionalizuje a globalizuje. Reálný vývoj obchodu a maloobchodní sítě je odrazem historických souvislostí a je spojen s intenzitou prosazování obecných vývojových trendů na trhu. Nositeli těchto trendů jsou především zahraniční obchodní firmy.
Czech name
Internacionalizace českého obchodního trhu v rámci Evropy
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/VS96001" target="_blank" >VS96001: The Research into Conditions of Small and Medium Entrepreneurship</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2000
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Česká ekonomika 2000 očekávání - skutečnosti - perspektivy, 1. díl
ISBN
80-7248-059-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
—
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Place of publication
Karviná
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—