Marketing Research of the Quality of Life in City of Karviná
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F01%3A00000011" target="_blank" >RIV/47813059:19520/01:00000011 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový výzkum kvality života ve městě Karviná
Original language description
Článek informuje o výsledcích kvality života ve městě Karviná.
Czech name
Marketingový výzkum kvality života ve městě Karviná
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F00%2F0308" target="_blank" >GA402/00/0308: Development of the methodology of municipal marketing strategy and its verification by the means of working out the strategy for town Karviná</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Rozvoj regionů v integrující se Evropě
ISBN
80-7248-121-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
233
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Place of publication
Karviná
Event location
Karviná
Event date
Jan 1, 2001
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—