Coexistence of Various Trading Groups on the Czech Consumer Market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F01%3A00000059" target="_blank" >RIV/47813059:19520/01:00000059 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Koexistence různých obchodních skupin na českém spotřebitelském trhu
Original language description
Český obchodní trh se globalizuje a internacionalizuje. Mezinárodní řetězce se silnými kapitálovými zdroji, propracovaným marketingovým know-how. získávají dominantní pozice, české podniky je ztrácejí. České firmy budou muset více než dříve myslet o efektivnějších způsobech své existence.
Czech name
Koexistence různých obchodních skupin na českém spotřebitelském trhu
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie
ISBN
80-225-1476-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
201
Publisher name
Obchodní fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Jan 1, 2001
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—