Development and character of advertisement of company Bata
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F05%3A%230000407" target="_blank" >RIV/47813059:19520/05:#0000407 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vývoj a charakter reklamy firmy Baťa
Original language description
Jméno Baťa je symbolem výroby bot 20. století. Působením podniku Baťa vznikl ve Zlíně rozsáhlý komplex továren, kolem města se rorzíjela širší průmyslová aglomerace. Baťa byl také geniální manažer a tvůrce moderního marketingu v Československu. Autor studie popisuje podrobně metody reklamy podniku Baťa.
Czech name
Vývoj a charakter reklamy firmy Baťa
Czech description
Jméno Baťa je symbolem výroby bot 20. století. Působením podniku Baťa vznikl ve Zlíně rozsáhlý komplex továren, kolem města se rorzíjela širší průmyslová aglomerace. Baťa byl také geniální manažer a tvůrce moderního marketingu v Československu. Autor studie popisuje podrobně metody reklamy podniku Baťa.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta academia karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2005
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—