All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The implementation of e-commerce systems interfaces in recent companies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F09%3A%230000378" target="_blank" >RIV/47813059:19520/09:#0000378 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Realizace rozhraní e-commerce systémů v moderním podniku

  • Original language description

    E-commerce jako souhrn aktivit spojených s obchodováním a poskytováním služeb prostřednictvím internetu je důležitým nástrojem firem všech velikostí zajišťujícím konkurenceschopnost společnosti na globálních trzích. Zavedení e-commerce zpravidla vyvolá potřebu realizace nových obchodních modelů. Zahrnutí nových obchodních modelů do stávajících struktur však není jednoduché. Příspěvek se zabývá zásadami přípravy a realizace e-commerce v podniku. Vzhledem k důsledkům zavedení takového systému, které se projeví v celém průřezu podniku lze doporučit modelování procesů a hodnotových toků. Využitím modelů hodnotových toků lze dospět k účinné realizaci aplikačních obchodních vzorů. Z hlediska vlastní architektury systému je doporučeno použití e-commerce portálu jako prostředku univerzálního rozhraní mezi podnikovým ERP systémem a okolím podniku. Návrh architektury ilustruje praktický příklad propojení e-commerce portálu se systémem Microsoft Dynamics NAV.

  • Czech name

    Realizace rozhraní e-commerce systémů v moderním podniku

  • Czech description

    E-commerce jako souhrn aktivit spojených s obchodováním a poskytováním služeb prostřednictvím internetu je důležitým nástrojem firem všech velikostí zajišťujícím konkurenceschopnost společnosti na globálních trzích. Zavedení e-commerce zpravidla vyvolá potřebu realizace nových obchodních modelů. Zahrnutí nových obchodních modelů do stávajících struktur však není jednoduché. Příspěvek se zabývá zásadami přípravy a realizace e-commerce v podniku. Vzhledem k důsledkům zavedení takového systému, které se projeví v celém průřezu podniku lze doporučit modelování procesů a hodnotových toků. Využitím modelů hodnotových toků lze dospět k účinné realizaci aplikačních obchodních vzorů. Z hlediska vlastní architektury systému je doporučeno použití e-commerce portálu jako prostředku univerzálního rozhraní mezi podnikovým ERP systémem a okolím podniku. Návrh architektury ilustruje praktický příklad propojení e-commerce portálu se systémem Microsoft Dynamics NAV.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2009

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database