COMPARISON OF THE PERCEPTION OF CRISIS BY CZECH AND DUTCH COMPANIES
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001443" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001443 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komparace vnímání krize českými a holandskými firmami.
Original language description
Příspěvek je zaměřen na analýzu vnímání krize vybraných podniků v Česká republika a Holandska. Jako je například analýza byla použita metoda dotazníkového šetření, které pomohlo srovnání dopadů na podnikatelský sektor v těchto ekonomikách. Článek srovnává problémy společností podnikajících v době krize, povědomí o podpoře podnikání, jejich zapojení do podpory podnikání a využívání nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti. Analyzuje vnitřního i vnějšího prostředí firem, ale identifikovat jejich silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Ze srovnání vyplynulo, že se společnosti dohodly na oblasti, jako je potřeba pomoci v této oblasti, dopad krize na podniky, zapojení do programů podpory podnikání, non pomocí aktivní politiky zaměstnanosti. Krize se projevila v každé ekonomice.Analýza ukazuje, že podnikatelský sektor hit v některých oblastech stejně. Na druhé straně, způsobit ztrátu zákazníků je vnímán rozdílně. Rozdíly jsou také uvedeny v povědomí podpory podnikání.
Czech name
Komparace vnímání krize českými a holandskými firmami.
Czech description
Příspěvek je zaměřen na analýzu vnímání krize vybraných podniků v Česká republika a Holandska. Jako je například analýza byla použita metoda dotazníkového šetření, které pomohlo srovnání dopadů na podnikatelský sektor v těchto ekonomikách. Článek srovnává problémy společností podnikajících v době krize, povědomí o podpoře podnikání, jejich zapojení do podpory podnikání a využívání nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti. Analyzuje vnitřního i vnějšího prostředí firem, ale identifikovat jejich silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Ze srovnání vyplynulo, že se společnosti dohodly na oblasti, jako je potřeba pomoci v této oblasti, dopad krize na podniky, zapojení do programů podpory podnikání, non pomocí aktivní politiky zaměstnanosti. Krize se projevila v každé ekonomice.Analýza ukazuje, že podnikatelský sektor hit v některých oblastech stejně. Na druhé straně, způsobit ztrátu zákazníků je vnímán rozdílně. Rozdíly jsou také uvedeny v povědomí podpory podnikání.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D. Faculty of Economics and Administration
ISSN
1211-555X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
145-154
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—