Opinions of the adolescents and young adults of the school of Business Administration of the Silesian University in Karvina on the application of the key functions of Balint groups in self-coaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001488" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001488 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postoje adolescentů a mladých dospělých z OP fakulty Slezské univerzity v Karviné k uplatnění klíčových funkcí Balintovských skupin při sebekoučování
Original language description
Předložená stať analyzuje postoje adolescentů a mladých dospělých z OP fakulty Slezské univerzity v Karviné k uplatnění Balintovských skupin při sebekoučování. Úvod popisuje proces sebekoučování v pomáhající oblasti ovlivněný modelem interaktivního chování koučovaného klienta. Adekvátnost použitého modelu je závislá na úrovni komunikačních dovedností, kterými je pro sebekoučování koučovaný klient vybaven. První část statě vyjasňuje klíčové funkce Balintovských skupin při sebekoučování jako jednu z foremskupinové pomoci při řešení komunikačních problémů v interpersonálních vztazích. Druhá část statě charakterizuje výběrový soubor koučovaných adolescentů a mladých dospělých v Balintovských skupinách z hlediska pohlaví, věkové kategorie a oborové specializace. Třetí část statě tvoří kvantitativní analýza postojů zjištěných obsahovou analýzou z osobních myšlenkových map koučovaných respondentů.
Czech name
Postoje adolescentů a mladých dospělých z OP fakulty Slezské univerzity v Karviné k uplatnění klíčových funkcí Balintovských skupin při sebekoučování
Czech description
Předložená stať analyzuje postoje adolescentů a mladých dospělých z OP fakulty Slezské univerzity v Karviné k uplatnění Balintovských skupin při sebekoučování. Úvod popisuje proces sebekoučování v pomáhající oblasti ovlivněný modelem interaktivního chování koučovaného klienta. Adekvátnost použitého modelu je závislá na úrovni komunikačních dovedností, kterými je pro sebekoučování koučovaný klient vybaven. První část statě vyjasňuje klíčové funkce Balintovských skupin při sebekoučování jako jednu z foremskupinové pomoci při řešení komunikačních problémů v interpersonálních vztazích. Druhá část statě charakterizuje výběrový soubor koučovaných adolescentů a mladých dospělých v Balintovských skupinách z hlediska pohlaví, věkové kategorie a oborové specializace. Třetí část statě tvoří kvantitativní analýza postojů zjištěných obsahovou analýzou z osobních myšlenkových map koučovaných respondentů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Etyczne konteksty komunikowania spolecznego a bezpieczeństwo personalne i zbiorowe
ISBN
978-83-7611-957-1
Number of pages of the result
24
Pages from-to
59-82
Number of pages of the book
200
Publisher name
Adam Marszalek
Place of publication
Toruň
UT code for WoS chapter
—