Analysis of using strategic marketing as a tool of company management in industrial companies.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001699" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001699 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu
Original language description
Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část, zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou, která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízenísrovnatelných firem. Uvádí zásadní změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management, rozebírá principy strategického myšlení, které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje ivývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu. Pozornost je rovněž věnována teoretickým zásadám tvorby marketingových strategií ve podnicích. Na základě provedených analýz jejich marketingového mixutržního prostředí, konkurence případně analýz spokojenosti zákazníků, je zde posuzována úroveň strategického řízení a využívání marketingových metod a prvků pro posouzení tržní pozice a zajištění dalšího rozvoje podniků.
Czech name
Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu
Czech description
Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část, zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou, která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízenísrovnatelných firem. Uvádí zásadní změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management, rozebírá principy strategického myšlení, které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje ivývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu. Pozornost je rovněž věnována teoretickým zásadám tvorby marketingových strategií ve podnicích. Na základě provedených analýz jejich marketingového mixutržního prostředí, konkurence případně analýz spokojenosti zákazníků, je zde posuzována úroveň strategického řízení a využívání marketingových metod a prvků pro posouzení tržní pozice a zajištění dalšího rozvoje podniků.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7248-732-5
Number of pages
105
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Place of publication
Karviná
UT code for WoS book
—