All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of using strategic marketing as a tool of company management in industrial companies.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001699" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001699 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu

  • Original language description

    Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část, zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou, která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízenísrovnatelných firem. Uvádí zásadní změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management, rozebírá principy strategického myšlení, které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje ivývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu. Pozornost je rovněž věnována teoretickým zásadám tvorby marketingových strategií ve podnicích. Na základě provedených analýz jejich marketingového mixutržního prostředí, konkurence případně analýz spokojenosti zákazníků, je zde posuzována úroveň strategického řízení a využívání marketingových metod a prvků pro posouzení tržní pozice a zajištění dalšího rozvoje podniků.

  • Czech name

    Analýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu

  • Czech description

    Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část, zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou, která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízenísrovnatelných firem. Uvádí zásadní změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management, rozebírá principy strategického myšlení, které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje ivývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu. Pozornost je rovněž věnována teoretickým zásadám tvorby marketingových strategií ve podnicích. Na základě provedených analýz jejich marketingového mixutržního prostředí, konkurence případně analýz spokojenosti zákazníků, je zde posuzována úroveň strategického řízení a využívání marketingových metod a prvků pro posouzení tržní pozice a zajištění dalšího rozvoje podniků.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7248-732-5

  • Number of pages

    105

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Place of publication

    Karviná

  • UT code for WoS book